باند چهار نفره سرقت که در جاده‌های شمال از رانندگان خودرو‌های حمل بار با تهدید اسلحه شکاری و سلاح سرد زورگیری و سرقت می‌کردند، در تهران شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۹۳۴۰
دستگیری سارقان جاده‌های شمال در تهران

برابر اعلام پلیس شهرستان آمل مبنی بر سرقت مسلحانه در جاده آمل به بابل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی مازندران به محل مورد نظر اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

با حضور ماموران شخصی به نام «الف» که از ناحیه دست و پا، با ضربات چاقو مجروح شده بود،‌ گفت: با یک دستگاه خودروی نیسان حامل بار طالبی در حال تردد در جاده آمل - بابل به مقصد گرگان بوده که یک دستگاه خودرو بدون پلاک سد راه وی شده و چهار نفر سارق با تهدید اسلحه شکاری و سلاح سرد قصد سرقت خودروی وی را داشتند.

بنا بر اظهار مالباخته، به دلیل مقاومت وی،‌ تیری از اسلحه‌ای به سمت وی شلیک شد که به یکی از همدستان سارق اصابت کرد.

متهمان پس از مجروح کردن راننده خودرو با ضربات چاقو، خودروی نیسان را با بار طالبی سرقت و از محل متواری شدند. مالباخته مجروح نیز توسط ماموران به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال و تحت درمان قرار گرفت.

با تحقیقات انجام شده در همان ساعات اولیه مشخص شد سارق تیر خورده توسط همدستانش به یکی از بیمارستان شهرستان منتقل شده است ولی به دلیل شدت جراحات پرسنل بیمارستان از پذیرش وی خودداری کرده‌اند.

با دریافت این اطلاعات بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به آدرس بیمارستان مورد نظر عزیمت و با بررسی شواهد و تحقیقات میدانی مشخص شد فرد مورد نظر به نام «دانیال» (متهم مجروح) توسط دو نفر از همدستانش جهت درمان به تهران انتقال داده شده است.

سرهنگ عظیمی رییس پلیس آگاهی استان مازندارن با اعلام این خبر، افزود: ماموران با مشخص شدن هویت سارقان مسلح با انجام نیابت قضایی به تهران رفته و با دستگیری سارقان مسلح و کشف خودروی مسرقه به مازندران بازگشتند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها