شبکه‌های آی‌فیلم و تماشا برای ماه رمضان چند سریال را در جدول پخش خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۶۸۹۱۵۲

به گزارش روابط عمومی شبکه‌ آی‌فیلم، این شبکه پخش سریال آخرین ایست بازرسی، ساخته محمدهادی ناییجی و سری دوم سریال الغالبون با موضوع مقاومت اسلامی را در جدول پخش خود قرار داده است. سریال آخرین ایست بازرسی در پنج قسمت در واحد تولید معاونت برون‌مرزی صداوسیما تهیه شده و برای پخش در اختیار شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است و به دو زبان فارسی و عربی پخش خواهد شد. نمایش اول آن ساعت 19 و 30 دقیقه است و بازپخش آن ساعت 11 و 30 دقیقه روز بعد خواهد بود.

از دیگر سریال‌هایی که در ماه رمضان از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد، می‌توان به نیمه پنهان، دختران حوا، زیرزمین، گمگشته، مریم مقدس و اصحاب کهف اشاره کرد.

شبکه تماشا هم بازپخش هشت مجموعه تلویزیونی را با شروع ماه رمضان آغاز می‌کند. این مجموعه‌های تلویزیونی به ترتیب از ساعت 18 تا 3 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، مجموعه 31 قسمتی قطره عبرت از روز دوشنبه ساعت 18 پخش می‌شود. مجموعه تلویزیونی او یک فرشته بود نیز در 28 قسمت و از ساعت 19 در جدول پخش شبکه‌ آی‌فیلم قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان سریال میوه ممنوعه نیز می‌توانند این مجموعه 31 قسمتی را از امشب ساعت 20 تماشا کنند. آشپزباشی دیگر مجموعه تلویزیونی است که پخش آن از فردا شب ساعت 21 آغاز می‌شود. مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر(ع) که در 45 قسمت تولید شده هم از فردا شب ساعت 23 در جدول پخش قرار گرفته است. سریال پژمان بامداد هر جمعه ساعت دو از این شبکه به نمایش درمی‌آید. علاقه‌مندان به تماشای تکرار مجموعه‌های تلویزیونی مدینه و هفت سنگ هم می‌توانند بازپخش این آثار را که از شبکه‌های یک و سه پخش می‌شود، به ترتیب ساعت 13 و 14 از شبکه تماشا ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها