در حالی که کمتر از سه ساعت به آغاز دیدار حساس تیم ملی غنا مقابل پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی باقی مانده بود، مسئولان فدراسیون فوتبال غنا دو بازیکن باتجربه و تاثیرگذار تیم خود یعنی سالی مونتاری و پرینس بواتنگ را از اردو اخراج کردند. این دو بازیکن با دستور آپیا سرمربی غنا تا اطلاع ثانوی از حضور در تیم ملی این کشور محروم شده‌اند.
کد خبر: ۶۸۹۱۳۲

فدراسیون فوتبال این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرده است: سالی مونتاری به دلیل حمله فیزیکی به موزس پارکر از اعضای کمیته اجرایی فدراسیون تا اطلاع بعدی حق حضور در تمرین و اردوی تیم ملی غنا را ندارد و از تیم اخراج شده است. بنابه گزارش رسانه‌های محلی، مونتاری پس از بحث لفظی با این فرد به او سیلی زده و همین موضوع باعث شده فدراسیون غنا برایش این محرومیت سنگین را در نظر بگیرد. همچنین بوآتنگ به دلیل دشنام دادن به آپیا سرمربی غنا از سوی فدراسیون فوتبال این کشور از اردوی تیم اخراج شده و مثل مونتاری تا اطلاع ثانوی حق حضور در تیم ملی را ندارد.

گرچه گفته می‌شود این دو بازیکن آخرین روزهای ملی خود را پشت سر گذاشتند و دیگر به تیم ملی دعوت نخواهند شد، اما آپیا عنوان کرده است که برای بازی‌های انتخابی جام ملت‌های آفریقا از آنها استفاده خواهد کرد. «تعلیق آنها از تیم ملی به خودشان بستگی دارد. اگر آنها فکر می‌کنند می‌توانند بهتر از این باشند، دوباره به تیم ملی دعوت می‌شوند. اخراج آنها با توجه به قوانین انضباطی حاکم بر تیم صورت گرفته و در موقعیت کنونی باید به تیم نگاه می‌شد نه عملکرد یک یا دو بازیکن. ما باید تصمیمی را که به نفع تیم بود، می‌گرفتیم به همین دلیل چنین تصمیمی اتخاذ کردیم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها