بوسنی موفق شد در آخرین دیدار خود در جام جهانی ایران را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.
کد خبر: ۶۸۸۷۳۰
گزارش فیفا از دیدار ایران و بوسنی

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی بوسنی که با دو شکست هیچ امیدی به بقا در جام جهانی نداشت موفق شد با نتیجه 3 بر یک ایران را شکست دهد تا امیدهای ایران برای صعود به مرحله بعد از بین برود.

سرنوشت این دیدار را ادین ژکو مهاجم منچستر سیتی در دقیقه 23 مشخص کرد و توانست دروازه ایران را باز کند.

در ادامه بازیکنان ایران موفق شدند چند حمله جدی روی دروازه بوسنی تدارک ببینند که فرصت‌های ایران از دست رفت.

در ادامه مسابقه و در نیمه دوم باز هم بازیکنان بوسنی بودند که بر بازی مسلط شوند و به گل برسند. پس از آنکه موقعیت‌های ایران پی در پی از بین می‌رفت بازیکنان بوسنی بیش از قبل به بازی مسلط می‌شدند.

در دقایق پایانی رضا قوچان‌نژاد موفق شد روی پاس جواد نکونام گل‌زنی کند تا اولین گل شاگردان کی‌روش در جام جهانی به ثمر برسد. یک دقیقه بعد بوسنی گل سوم را به ثمر رساند تا ایران با نتیجه 3 بر یک از بوسنی شکست بخورد و به خانه برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روشنگر
Australia
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
۰
۰
بهتر كه كیروش رفتنی شد. به عقیده من فوتبال ایران هیچ پیشترفتی در زمان ایشون نداشته. بازی با ارژانتین و نیجریه هم می تونست دراماتیك تموم بشه اگر ما به دنبال سه امتیاز این مسابقات بودیم. لطفا پول بیت المال رو حروم این افراد نكنید. تعجبم از افرادی مثل فردوسی پور هست كه به دنبال ماست مالی كردن بازی بسیار ضعیف ایران مقابل بوسنی بود. اخه تنها راهی كه بشه نظر مردم رو راجع به میلیاردی دریافت كردن این بازیكنهای بی كیفیت عوض كرد همین ماست مالی كردنهاست.

نیازمندی ها