معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان از واریز 12 میلیارد تومان بودجه فدراسیون‌ها ظرف یکی دو روز اخیر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۲۰۶

مناف‌هاشمی در حاشیه‌ همایش پیاده‌روی کارکنان وزارت ورزش و جوانان درباره اعتبارات تخصیص یافته به فدراسیون‌ها گفت: خوشبختانه اعتبار مالی چهار ماهه‌ اول سال جاری زودتر از زمان مقرر دریافت شد.

وی با بیان این‌که مبلغی در حدود 25 تا 26 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری برای حمایت از فدراسیون‌ها هزینه شده، گفت: تلاش کرده‌ایم تا با اختصاص این اعتبارات جایگاه ایران را در رشته‌های مختلف در بازی‌های آسیایی و سایر رویدادها حفظ کنیم. خوشبختانه بیش از 25 اردوی داخلی و خارجی نیز برای بازی‌های آسیایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، هاشمی در مورد معوقات صندوق حمایت از پیشکسوتان و ورزشکاران نیز گفت: برای به‌روز کردن معوقات این صندوق تلاش خوبی انجام شده و امیدواریم تا شهریورماه امسال معوقات این صندوق به روز شود.

معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین از اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی از محل بودجه پیش‌نشده دولت برای وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: فکر می‌کنم این مبلغ طی روزهای آینده وصول شود. هاشمی اضافه کرد: به زودی بودجه‌ دیگری نیز از این محل برای وزارت ورزش و جوانان گرفته می‌شود. امیدواریم در این مدت بتوانیم روحیه ورزشکاران خود را برای حضور در رویدادهای پیش‌رو بالا ببریم تا بتوانیم مدال‌های بیشتری را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها