جواد، قربانی یک سوپرگل

لطفا کاپیتان را نکشید!

ز میان همه 14 بازیکنی که در لباس تیم ملی فوتبال ایران در برابر آرژانتین قرار گرفتند، تنها جواد نکونام بود که در پایان مسابقه در فضای مجازی مورد سرزنش قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۷۵۱۷
لطفا کاپیتان را نکشید!

سایت جام جم ورزشی ؛ کاپیتان تیم ملی ایران، بعد از یکی از بهترین نمایش های عمرش در تیم ملی، در یک جو عجیب به عنوان مقصر اصلی گل لئو مسی معرفی شد. طبیعتا چنین اتمسفری در آستانه دیدار فوق العاده حساس تیم ملی در برابر بوسنی، به سود ایران نخواهد بود.

از لحظه ای لو دادن توپ توسط جواد نکونام در وقت های تلف شده دیدار ایران و آرژانتین، تا زمانی که ضربه لئو مسی روانه دروازه ایران می شود چیزی در حدود 40 ثانیه فاصله است. در این ثانیه ها، توپ دو بار روی دروازه ایران سانتر می شود که یک بار توسط حقیقی وبار دیگر توسط امیرحسین صادقی از نزدیکی های دروازه دور می شود. جالب است که از نگاه افرادی که بازیکن شماره 6 تیم ملی را مقصر اصلی شکست می دانند، هیچکدام از این فعل و انفعالات در مسیر رقم خوردن گل لئو مسی موثر نبوده اند. گل فوق العاده ای که در تقابل با 11 بازیکنی که پشت توپ قرار داشتند، توسط بهترین بازیکن جهان وارد دروازه ایران شد. بدون تردید، فقط مسی بود که می توانست چنین پیچ و تاب دیوانه واری به توپ بدهد و معمولا تیم های مختلف پس از مغلوب شدن در برابر این ستاره، با یک مقصر بیشتر طرف نمی شوند. مقصری به نام نبوغ لئو مسی!

بدون تردید، در روند برقرار شدن این جو علیه جواد نکونام، برخی از رفتارها و اشاره های رنگی او بی تاثیر نبوده اند اما حالا که تیم ملی، رنگین کمانی از رویا پیش روی هوادارانش قرار داده و می تواند با یک پیروزی برای اولین بار در تاریخ راهی دور بعد شود، زمان ایده آلی برای تسویه حساب های رنگی نیست. نکو یکی از بهترین نمایش های عمرش را در مقابل آرژانتین پشت سر گذاشته و به عنوان پرتجربه ترین ستاره حال حاضر تیم ملی، در دیدار با بوسنی نیز یکی از بازیکنان کلیدی تیم کی روش خواهد بود. او همانند سایر ملی پوشان برای درخشش در مسابقه پایانی بیش از هر چیز به روحیه نیاز دارد و این نیش های اینترنتی و کنایه های بی منطق، قطعا هیچ کمکی به وضعیت این روزهای تیم ملی نخواهد کرد.(آی اسپرت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها