گروه تروریستی داعش در انتقام از نیروهای پیشمرگه که در دفاع از کردستان عراق تروریست‌ها را هدف قرارداده، تهدید کرده است که طی ۴۸ ساعت آینده از اربیل انتقام خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۸۷۰۷۸
از کردها انتقام می‌گیریم

به گزارش پایگاه خبری «وردنا»، یک منبع آگاه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش از گروه‌های خاموش تحت فرمان خود در شهر «اربیل» خواسته تا در عملیاتی انتقام‌جویانه طی 48 ساعت آینده، خیابان «100» و هتل «روتانا» را در مرکز این شهر هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش، «ابوجعفر الحمدانی» که خود را والی شرعی ساحل شرقی استان نینوا می‌داند این درخواست را طرح کرد و از ساکنان این مناطق در اربیل خواست تا با وی بیعت کنند.

این اقدام در انتقام از دفاع نیروهای پیشمرگه از منطقه کردستان عراق و مقابله با تروریست‌ها صورت می‌گیرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
كرد ستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
گروه تروریستی داعش نباید خودش را به تله بیاندازد چون كه كردها امروز دیگر نخواهند گذاشت تروریسم عرب سنی و شیعی برایشان تصمیم بگیرند همه كردها منتظر دریافت پیام شورای رهبری كنگره ملی هستند .چنانكه درخواست شود همه متحدانه از هر چهاربخش كردستان بسوی منطقه مورد تهاجم به حركت در خواهند آمد و داعش تروریست و جنایتكار عرب را به هلاكت خواهد رساندهمانگونه كه پوزه آنها در غرب كردستان {كردستان سوری}به خاك مالیده شد......زنده باد كرد و كردستان مرگ و نابودی برای دشمنان .
مهردادمرادی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
باسلام كروه داعش نمیتواند هیج غلطی بكند ومااز مردم عراق حمایت میكنیم واز كسانی كه به جنك بااین گروه تندرو میروند تشكر میكنم انشاالله همشون نابود بشن از برادران سپاهی تشكر میكنم وخداقوت میكم به داعش رحم نكنید همه رااز بین ببرید تا نسلشون منقرض بشه باتشكر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها