فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از انهدام یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر و کشف 136 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۹۸۴
باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار صفوه الله امام وردی محمدی گفت: در پی گزارش های رسیده مبنی بر اینکه یک باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در خراسان شمالی فعال می باشد و اقدام به انتقال مواد مخدر در مقادیر زیاد به استان را می کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که باند موصوف قصد انتقال یک محموله سنگین تریاک در پوشش خانواده از خراسان رضوی به استان خراسان شمالی را دارند و از آنجایی که از قبل تمامی اعضای باند توسط پلیس شناسایی شده بودند، در ورودی شهرستان شیروان طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تمامی اعضای باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: متهمان که اعضای یک خانواده بودند با دو دستگاه خودروی پژو که یکی حامل مواد و دیگری راه پاک کن مسیر بود مقدار 136 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را به طرز ماهرانه ای در گالن های 20 لیتری در قالب گریس جاسازی کرده بودند که راه پاک کن در مسیر خروجی شهر دستگیر و سپس خودروی حامل مواد که یک خانواده 5 نفره شامل دو دختر بچه بود متوقف شد.

سردار محمدی افزود: در این عملیات دو نفر مرد و یک نفر زن دستگیر شدند که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی دلالت داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها