فیلم «ردکارپت» جدیدترین ساخته سینمایی رضا عطاران از چهارشنبه این هفته به سرگروهی سینما قدس در حالی اکران می‌شود که اکران آثار کارگردانان پیشکسوت سینما نتوانست گیشه را تکانی بدهد و «5 ستاره» تجربه نخست مهشید افشارزاده توانسته با نزدیک شدن به مرز یک میلیارد تومان فروش در فهرست پنج فیلم میلیاردی اکران بهار قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۶۲۳۲
فرش قرمز برای «رد کارپت»

به گزارش جام‌جم، با نزدیک شدن به آغاز فصل تابستان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، سینماهای کشور فصل جدید اکران را شاهد خواهند بود. بر همین اساس، احمد احمدی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ردکارپت» از آغاز اکران این فیلم از چهارشنبه به سرگروهی سینما قدس خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «رد کارپت» آخرین ساخته رضا عطاران از چهارشنبه به سرگروهی سینما قدس جایگزین فیلم «متروپل» ساخته کیمیایی خواهد شد.

او ادامه داد: آنونس فیلم سینمایی «ردکارپت» از سوی کیارش اسدی‌زاده ساخته شده و ناصر طهماسب نیز به‌عنوان گوینده متن روی آن صحبت می‌کند.

تهیه‌کننده «رد کارپت» افزود: معتقدم که در این شرایط اکران فیلم‌هایی از این دست می‌تواند مخاطب را به سینما بکشاند، البته نمی‌توان منکر اکران‌های دیگر فصل‌ها شد، ولی اگر در چنین وضعی فیلم ظرفیت لازم را داشته باشد می‌تواند مخاطب را به سالن‌های سینما بکشاند.

فیلم سینمایی «رد کارپت» دومین ساخته بلند رضا‌عطاران پس از فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» است. گرچه این فیلم با اکران در ایام جشنواره فیلم فجر نتوانست نظر منتقدان را در حد نخستین ساخته عطاران جلب کند، ولی توانست در برخی سکانس‌ها مخاطبان را با خود همراه کند.

این فیلم روایت یک عاشق سینماست که برای ملاقات با یکی از کارگردان‌های معروف جهان خود را در ایام برگزاری جشنواره کن به آنجا می‌رساند و اتفاقاتی برای او رقم‌می‌خورد. در این فیلم رضا عطاران، علی سرتیپی، سوسن پرور، حسین سلیمانی، امیر نوری، جلال هاشمی، کریستین بی‌فورت و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فروش میلیاردی «5 ستاره»

در همین حال فیلم سینمایی «5 ستاره» ساخته مهشید افشارزاده با نزدیک شدن به مرز یک میلیارد تومان فروش در فهرست پنج فیلم میلیاردی اکران بهار قرار گرفت. این فیلم با در اختیار داشتن 23 سینما در کشور تا شب گذشته به مرز یک میلیارد تومان فروش نزدیک شد.

محمدرضا صابری، مدیرعامل مؤسسه پخش نورتابان، فروش 5 ستاره را در تهران 615 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 300 میلیون تومان اعلام کرد.

کیمیایی نیم میلیارد هم نفروخت

فیلم سینمایی «متروپل» ساخته مسعود کیمیایی تا پایان پنجشنبه بیست‌ونهم خرداد به فروش 480 میلیون تومانی دست یافت.امیر قطبی از موسسه پخش فیلمیران فروش فیلم سینمایی «متروپل» را در تهران 320 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 160 میلیون تومان اعلام کرد.

آخرین ساخته مسعود کیمیایی با در اختیار داشتن 37 سینما در کشور و به سرگروهی سینما قدس توانسته به این فروش دست پیدا کند.

زندگی مشترک نیم میلیاردی

همچنین «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح‌الله حجازی توانسته 500 میلیون تومان گیشه را به خود اختصاص دهد. این فیلم با در اختیار داشتن 21 سینما در کشور به این فروش دست یافته است.

مهدی صباغ‌زاده، مدیرعامل موسسه پخش نیمروز، فروش شهرستان های این فیلم را 150 میلیون تومان و فروش تهران آن را 350 میلیون تومان اعلام کرد.

گام‌های لرزان «50 قدم آخر»

اما «50 قدم آخر» جدیدترین ساخته کیومرث پوراحمد در گیشه با کم‌اقبالی روبه‌رو است و با در اختیار داشتن 17 سالن سینما در کشور به فروش 60 میلیون تومانی رسیده است.

سعید خانی از دفتر پخش نسیم صبا فروش «50 قدم آخر» در تهران را 44 میلیون تومان و شهرستان را 16 میلیون تومان اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها