تبعات یک رفتار غیرحرفه‌ای

پپه یک جلسه محروم شد

رضا حقیقی می گوید که تیم ملی فوتبال ایران شانس و شرایط خوبی برای نتیجه گیری مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین دارد.
کد خبر: ۶۸۶۰۸۶
پیش بینی حقیقی از دیدار ایران و آرژانتین

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا حقیقی شاندیز گفت: بازی برابر نیجریه بسیار سخت و مهم بود. اگر در بازی اول ما نتیجه نمی‌گرفتیم اکنون شرایط خوبی برابر آرژانتین نداشتیم و در واقع دو بازی دیگر بیشتر برایمان تشریفاتی می‌شد اما با توجه به برنامه‌هایی که کادر فنی برایمان در نظر گرفته بود و تمرینات سختی که در اردوی آفریقای جنوبی داشتیم، با تلاش بسیار زیاد در بازی اول به هدف‌مان رسیدیم و یک امتیاز کسب کردیم.

وی افزود: اردوی آفریقای جنوبی، بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی که برگزار شد، باعث شد تا شرایط تیم ایران مقابل نیجریه مطلوب باشد. ما در 20 دقیقه اول بازی بسیار تحت فشار بودیم اما کم کم تمرکز کردیم و دقیقه به دقیقه بهتر شدیم و در نهایت مقابل تیمی که قهرمانی آفریقا را یدک می‌کشید، صف‌آرایی کرده و نتیجه قابل قبولی گرفتیم. بعد از بازی با نیجریه افسوس خوردیم که چرا نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم.

حقیقی شاندیز در ادامه در خصوص دیدار مقابل آرژانتین گفت: فیلم‌های این تیم را آنالیز کرده و برنامه‌ریزی برای نقاط ضعف این تیم داریم. مزیتی که این تیم ملی نسبت به تیم‌های ملی ایران در گذشته دارد این است که همه در یک سطح هستیم و اگر بهترین بازیکن‌مان در زمین نباشد بی‌شک بازیکن دیگری هست که جایگزین شود. ما همه دست به دست هم می‌دهیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و فکر می‌کنم همبستگی و تیم بودن ما باعث می‌شود آرژانتین کار راحتی نداشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: می‌دانم که امتیاز گرفتن از آرژانتین سخت است نه تنها برای ایران بلکه برای 6 تیم برتری که در رقابت‌های جام جهانی 2014 حضور دارند. اکنون تیم ایران با بازی خوبی که برابر تیم قهرمان آفریقا انجام داد اعتماد به نفس خوبی کسب کرده و معتقدم این شرایط خوب را کی‌روش برایمان فراهم کرده است و امیدوار به بازی قابل قبول و نتیجه‌ای مطلوب مقابل تیم آرژانتین هستیم.

حقیقی شاندیز در ادامه در خصوص استراتژی تیم ایران برابر آرژانتین گفت: نسبت به ضعف حریفان که نقطه مثبتی برای ماست کار کرده و باید سخت کوشش کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. در خصوص نوع بازی مقابل این تیم هم باید بگویم که امید به کسب حداقل امتیاز را داریم. زمانی که کاستاریکا این تیم را شکست می‌دهد چرا ما نتوانیم؟ اکنون شرایط تیم‌ها به گونه‌ای شده که برخی اوقات تیم‌های بزرگ مقابل تیم های نه چندان قوی شکست می‌خورند. اگر نگاهی اجمالی به رنکنیگ فیفا داشته باشید خواهید دید که ایران اولین تیم آسیاست و حریف دست و پا بسته‌ای مقابل آرژانتین نخواهد بود. باز هم می‌گویم شرایط سختی داریم.

وی در پایان در خصوص اینکه تیم ایران چه برنامه‌ای برای مهار مسی دارد، گفت: به هر کجای زمین مسابقه نگاه کنیم می‌بینیم که بازیکنان سرشناسی برای این تیم به میدان می‌روند. ما برای تک تک آنها استراتژی خاص خود را داریم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها