رئیس فدراسیون فوتبال ایران از پرداخت پاداش یک میلیون دلاری به ملی پوشان فوتبال در صورت صعودشان به دور دوم جام جهانی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۰۵۳
پاداش یک میلیون دلاری در انتظار شاگردان کروش

به گزارش جام جم ورزشی، علی کفاشیان در نشست خبری پس از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در سائوپائولو اظهار کرد: از خبرنگاران تشکر می‌کنم که زحمت می‌کشند و از طرف برزیل به خاطر شرایط و کمبود امکانات عذرخواهی می‌کنم (با خنده).

من همچنین از همه هوادارانی که در بازی اول به ورزشگاه آمدند و با آن علاقه تیم ملی را تشویق کردند تشکر می‌کنم. در دور اول بازی‌ها نتیجه‌ای گرفتیم که ما را به بقا در جام جهانی امیدوار کرد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه روحیه بازیکنان تیم ملی را بسیار خوب توصیف و خاطرنشان کرد: بازیکنان برای بازی با آرژانتین آماده می‌شوند و روحیه‌شان نسبت به بازی اول خیلی بهتر است. از آقای سجادی هم تشکر می‌کنم که برای حمایت تیم ملی به اینجا آمد. ایشان می‌خواستند زود بروند اما با درخواست ما ماندند که کمک کنند.

در این لحظه کفاشیان که در نشست خبری حضور داشت در توضیح صحبت های سجادی در مورد پرداخت پاداش‌های دلاری به بازیکنان گفت: این طور نیست که بخواهیم این پول را با خودمان ببریم بلکه این پول‌ها را حواله می‌کنیم اگر از گروه صعود کنیم یک میلیون دلار بیشتر به ما می‌دهد که اگر این صعود انجام شود، این یک میلیون دلار را بین بازیکنان تقسیم می‌کنیم.

کفاشیان افزود: این تصمیمی است که امروز صبح گرفته‌ایم و البته این به غیر از پاداشی که دولت و وزارت ورزش به بازیکنان می‌دهد. پاداش تساوی برابر نیجریه نیز به بازیکنان پرداخت شده است.

در ادامه خبرنگاری خطاب به کفاشیان گفت که درباره رابطه او با کی‌روش شایعه‌هایی مطرح شده است که او در پاسخ به این حرف گفت: چون هنوز قرارداد کروش تمدید نشده ناراحتیم چون این مسئله باعث جدایی ما می‌شود.

وی درباره جلسه امروزش با کروش نیز گفت: با او درباره پاداش‌ها و مسائل دیگر مشورت کردم. ما قبلا تصمیم داشتیم که پاداش هر سه بازی یکسان باشد اما کی‌روش پیشنهاد داد که این پاداش‌ها برای دو بازی بعدی بیشتر باشد ما هم دیدیم که این نظر منطقی است و پذیرفتیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره دو بازی بعدی تیم ملی در جام جهانی نیز گفت: شاید در بازی اول بازیکنان‌مان خیلی خودشان را باور نداشتند اما بعد از بازی روحیه دیگری پیدا کردند و نتایج دیگر بازی‌ها هم نشان داده که نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. امیدوارم در دو بازی بعد نتایجی رقم بخورد که مثل بازی اول باعث شادی مردم شود.

در ادامه یک خبرنگار خارجی از کفاشیان درباره شایعه کمبود لباس در اردوی تیم ملی سوال کرد. او پاسخ داد: این طور نیست. ما ده‌ها هزار دست لباس داریم که بین هواداران و حتی خبرنگاران تقسیم کرده‌ایم. اگر لازم باشد به مسی هم لباس ایران را می‌دهیم ( با خنده)

خبرنگار دیگری دوباره از کفاشیان درباره پاداش ملی‌پوشان سوال کرد. رییس فدراسیون فوتبال پاسخ داد: نمی‌شود روی تلاش بازیکنان ارزش مادی گذاشت. خود ملی‌پوشان هم این را می‌گویند. ما با محدودیت‌های بودجه روبه‌روییم که بعدها ممکن است مسئله‌ساز شود. ارزش کار بازیکنان خیلی بالاتر از این حرف‌هاست اما پاداش‌هایی معین شده را ثبت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همین حالا هم می‌بینیم که خیلی از ایرانی‌ها می‌گویند که اگر ایران به دور بعد صعود کند، به تیم ملی پاداش می‌دهند.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: ما باید بر اساس معیارهایمان پاداش بدهیم و بهتر است این پاداش‌ها در حد استانداردهای جامعه باشد.

در ادامه کفاشیان درباره دیدار با آرژانتین گفت: فکر می‌کنم که بازیکنان ما مانند بازی با نیجریه برای دیدار بعدی هم آماده هستند. این بازی برای ما مهم است و انتظار داریم که روز خوبی برای ما باشد. البته هم بازی با آرژانتین و هم بازی با بوسنی برای ما اهمیت دارد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم که بیشتر مردم دنیا بازی ایران و آرژانتین را تماشا می‌کنند. از این بازی استقبال بیشتری نسبت به بازی با نیجریه و بوسنی خواهد شد. ما این را می‌دانیم و مطمئن هستیم که این مسئله انگیزه بازیکنان ما را بالا می‌برد.

کفاشیان در ادامه گفت: هرچند مسئله تقابل بازیکنان ما با مسی یک بحث فنی است اما از این به بعد هیچ نگرانی نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
۰
۰
واقعا چه تلاشی میكنند كه مستحق این مقدار پاداش هستند!

ورزشكاران ما چه تیمی و چه فردی به افتخار افرینی دست میزنند و مدال خای رنگارنگ میگیرند ولی دریغ از یك استقبال خشك و خالی!

از نظر شرعی این پاداش كه از پول بیت المال هست رو ما راضی نیستم كه به اینها داده بشه!
اینها اگه غیرت دارند با غیرت و مثل بقیه ورزشكاران مملكت فقط برای عزت و افتخار وطن بازی كنند نه برای پاداش!

از نظر شرعی این مقدار پاداش درست نیست. میتونید از علما استفتا كنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها