دیدار تیم‌های فوتبال کره جنوبی و روسیه در چارچوب مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۴ با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه نخست روسیه بازی را بهتر شروع کرد، اما کره جنوبی پس از مدتی توپ و میدان را در اختیار گرفت. با این حال موقعیت‌های هیچ یک از دو تیم آنقدر جدی نبود که دروازه فرو بریزد و این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی خاتمه یافت.
کد خبر: ۶۸۵۸۱۰

در نیمه دوم دو تیم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و بازیکنان کره‌ای با سرعت زیادشان موفق شدند چند موقعیت جدی را در این نیمه ایجاد کنند که با هوشیاری روس‌ها فرصت‌های آنان از دست رفت.

اولین گل بازی در دقیقه 68 روی شوت کئون هو لی از کره‌جنوبی و روی اشتباه فاحش ایگور آکینف، دروازه‌بان روسیه در دفع توپ به ثمر رسید. بعد از این گل شاگردان کاپلو یکپارچه حمله شدند تا این برتری فقط شش دقیقه دوام داشته باشد، چرا که در دقیقه 74 الکساندر کرژاکوف در شلوغی محوطه جریمه توپ را به تور دروازه نماینده آسیا دوخت. دو تیم در نهایت امتیازات را تقسیم کردند تا برای راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی چشم به دیدارهای پیش‌رو داشته باشند. کمیته برگزاری مسابقات فوتبال جام‌جهانی 2014 برزیل در پایان این دیدار سون هیونگ مین را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد.

هافبک تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در 84 دقیقه‌ای که در زمین حاضر بود، 27 پاس سالم داد و سه شوت به سمت دروازه روسیه داشت. در دقیقه ۶۸ کئون هو لی بازیکن شماره ۱۱ کره جنوبی از راه دور و با ضربه‌ای سنگین دروازه شاگردان فابیو کاپلو را باز کرد که روی این گل دروازه‌بان روسیه مقصر اصلی بود. چند دقیقه پس از بازشدن دروازه روسیه این بار کرژاکوف بازیکن شماره ۱۱ تیم ملی روسیه بود که در دقیقه ۷۴ دروازه چشم‌بادامی‌ها را باز کرد تا کار به تساوی بکشد. در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا مسابقات دور اول مرحله گروهی به اتمام برسد.

کاپلو که از عملکرد بازیکنانش راضی نبود، در نشست خبری مشخص بود فقط می‌خواهد زمان بگذرد و از اتاق کنفرانس خبری بیرون برود. او گفت: بازی خوبی بود. بازیکنان حریف در نیمه نخست دوندگی زیادی داشتند، اما پس از آن بود که خسته شدند. وقتی به گلی که زدند نگاه کنیم می‌بینیم که روی یک اتفاق گل زدند. جبران چنین گل‌ خورده‌ای آسان نیست، اما بازیکنانم توانستند خیلی زود این گل را پاسخ دهند. برای من همین مهم بود. شانس این را داشتیم که گل دوم را هم بزنیم، اما فوتبال همین است. کرژاکوف را خیلی خوب می‌شناسم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و همواره از شانس‌هایش برای گلزنی خیلی خوب استفاده می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها