152 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تقدیر از سربازان گمنام وزارت اطلاعات عنوان کردند خلعت سربازان گمنام افتخار بزرگی است که بر قامت کارکنان وزارت اطلاعات پوشانده شد.
کد خبر: ۶۸۵۶۰۴
بیانیه 152 نماینده در تقدیر از سربازان گمنام وزارت اطلاعات

در پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه 152 نماینده در تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان وزارت اطلاعات از سوی هیات رئیسه مجلس خوانده شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

از صبح اولین روزی که مدال افتخار آمیز سرباز گمنام در کلام دلنشین و الهی امام راحل بر سینه کارکنان خدوم و فداکار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نقش بست گویی از تمام خدمات پنهان و آشکاری که تا قبل از تشکیل این وزارتخانه در نهادهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته بود، قدردانی شد.

سربازان گمنام امام زمان به اعتبار کلام امیر سحن حضرت علی ابن ابیطالب(ع) مصداق بارز مجهولون فی الارض و معروفون فی سماء می باشند که در عرصه های گوناگون و صحنه های مختلف از صبح اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی چشم در چشم و سینه به سینه دشمنان داخلی و خارجی در مبارزه ای شبانه روزی به نبرد پنهان مشغول شدند و در این مسیر به شوق وصال فرمانده خویش سر از پا نشناختند. نبردی که در یک سوی آن جهانخواران زورگو و بی منطق و صاحب فناوری های گسترده روز قرار داشتند و در دگرسوی آن گمنامانی که با تکیه بر باورهای عمیق اعتقادی و سرسپردگی به ولایت و رهبری همراه با اعتماد به نفس مثال زدنی مشغول کارزار هستند.

خلعت سربازان گمنام افتخار بزرگی است که بر قامت کارکنان وزارت اطلاعات پوشانده شد تا در جریان آن در تمامی عرصه ها نه تنها نام و نشانی نجویند که بنا به ضرورت های موجود حتی در خانه و کاشانه خویش هم گمنام باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها