پسر جهان پهلوان تختی از انتشار مطالب ناصحیح درباره مادرش در فضای مجازی و نشریات مکتوب، ابراز ناراحتی کرد.
کد خبر: ۶۸۵۵۷۲
ناراحتی فرزند جهان پهلوان تختی از انتشار برخی مطالب درباره مادرش

به گزارش سایت جام جم ورزشی - بابک تختی درباره فوت مادرش و شایعاتی که درباره حضور مادرش در خانه سالمندان وجود داشته است، اظهار کرد: مادر من روز گذشته (سه‌شنبه) در سن 68 سالگی فوت کرد که البته هنوز 68 سالش هم نشده بود. او در خانه خودش زندگی می‌کرد و پیش از این که اوضاع بیماری‌اش رو به وخامت برود روی پای خود بود و تمام کارهایش را به تنهایی انجام می‌داد، اما پس از وخامت بیماری‌اش به بیمارستان "ایرانمهر" منتقل شد.

غلامرضا تختی و بابک تختی

وی ادامه داد: در حال حاضر که مادرم فوت کرده نمی‌دانم باید غصه رفتن او را بخورم و یا مطالب و تصاویر ناصحیحی که در فضای مجازی و نشریات مکتوب پخش شده است. من عکس‌هایی را از روزهای آخر زندگی مادرم و زمانی که او در بیمارستان بیماری بوده در اینترنت دیدم که نمی‌دانم توسط چه کسی گرفته شده است. گرفتن و منتشر کردن این عکس‌ها کار بسیار غیر مسئولانه‌ای بوده است. در حال حاضر به هر سایتی که وارد می شوم متاسفانه این عکس‌ها را می‌بینم و نمی‌دانم که چطور می‌توانم جلوی آن را بگیرم.

تختی با اشاره به کوتاه بودن دوران زندگی مادر و پدرش ، تصریح کرد: پدر و مادر من (غلامرضا تختی - فاطمه (شهلا) توکلی ) در آبان ماه 1345 با یکدیگر ازدواج کردند، اما با توجه به این که پدرم در دی ماه 1346 فوت کرد عمر زندگی این دو خیلی کوتاه بود و می‌خواهم بیشتر راجع به زندگی‌ آنها صحبت کنم، اما در حال حاضر شرایط آن را ندارم.

پسر جهان پهلوان تختی درباره ماندگاری نام پدرش در یاد مردم نیز گفت: پدرم قهرمان ملی ایران بود و این که نام او هنوز در یادها باقی مانده به دلیل لطف مردم است و فکر می‌کنم که او نیز همیشه به یاد مردم بوده و هر کاری که انجام می داده برای مردم بوده است. البته در حال حاضر این روزها به مادرم تعلق دارد و در آینده درباره پدرم بیشتر صحبت خواهم کرد.

مراسم ترحیم مشترکی توسط خانواده های توکلی، تختی و همچنین فدراسیون کشتی روز شنبه 31 خردادماه از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار می شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها