لوییس فان خال سرمربی تیم ملی فوتبال هلند اظهار داشت که دیگر اجازه نمی دهد بازیکنانش در حین تمرین و یا صرف ناهار درباره پیروزی مقابل اسپانیا صحبت کنند.
کد خبر: ۶۸۵۵۰۹
توصیف فان خال از روزهای بعد از برد سنگین هلند مقابل اسپانیا

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ هلندی ها امشب به دیدار استرالیا می روند آن هم در حالی که هنوز تحت تاثیر پیروزی پنج بر یک خود مقابل اسپانیا قرار دارند.

فان خال درباره این بازی گفت: هرگز دلم نمی خواهد از پیش درباره این دیدار صحبت کنم. تنها چیزی که می گویم این است ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم نتیجه مورد نظرمان را به دست بیاوریم.

فان خال در ادامه گفت: ما پیروزی برابر اسپانیا را فراموش کردیم. برای رسیدن به فینال جام جهانی 5 دیدار دیگر باید برگزار کنیم. بازی برابر اسپانیا تنها یک دیدار بود نه بیشتر. اکنون تمام تمرکز ما به بازی برابر استرالیا است. بازیکنان همگی بازی با اسپانیا را فراموش کرده‌اند. ما برابر اسپانیا توتال فوتبال بازی نکردیم. برایم سخت است که به شما خبرنگاران توضیح بدهم که تیمم با چه سیستمی برابر اسپانیا به میدان رفت. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باید همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها