پس از تساوی امیدوار کننده مکزیک برابر برزیل هواداران این تیم در شهر سائوپائولو به جشن و پایکوبی پرداختند.
کد خبر: ۶۸۵۴۸۵
شادمانی مکزیکی‌ها و بهت برزیلی‌ها در شهر سائوپائولو

به گزارش جام جم ورزشی، میزبان جام جهانی بیستم در دومین دیدار خود برابر مکزیک به میدان رفت و در حالی که می‌توانست با پیروزی صعودش را تا حد بسیار زیادی قطعی کند، با تساوی بدون گل متوقف شد.

طبق تدابیر از پیش اندیشیده شده هنگام پخش بازی‌های برزیل، نمایشگرهای بزرگی در سطح شهرهای مهم نصب شده تا تماشاگرانی که نتوانستند به ورزشگاه بروند بازی را تماشا کنند.

پیش از آغاز دیدار تیم‌های برزیل و مکزیک، تعداد زیادی از برزیلی‌ها پای نمایشگر بزرگ شهر سائوپائولو جمع شده بودند تا صعود تیم‌شان را جشن بگیرند اما اکنون پس از توقف برابر مکزیک ناامید و غمگین هستند.

در سوی مقابل هواداران مکزیک که نتیجه بسیار خوبی برابر میزبان رقابت‌ها به دست آورده و شانس بالایی برای صعود دارند پس از تساوی برابر بهترین تیم گروه به جشن و شادمانی پرداختند.

نمایشگر شهر سائوپائولو در یکی از مناطق پایین این شهر نصب شده و جو فرهنگی و اجتماعی چندان مناسبی نیز ندارد. منطقه لایو یکی از ناامن‌ترین مناطق سائوپائولو است. شاید دلیل این تصمیم این بوده که مردم نسبتا فقیر این منطقه که توانایی خرید بلیت‌های گران قیمت جام جهانی را ندارند، بتوانند بازی را تماشا کنند.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها