نویسنده فوتبال بین‌الملل کیکر و رسانه‌های معتبر ورزشی در آلمان معتقد است کادر پزشکی تیم ملی آلمان این روزها وظیفه بسیار خطیری دارد.
کد خبر: ۶۸۵۴۱۱

رافائل هونیگشتاین که اخبار مربوط به جام جهانی 2014 برزیل را در رسانه‌های معتبر آلمانی پوشش می‌دهد، نوشت: هر کسی که بازی آلمان و پرتغال را تماشا کرده باشد بخوبی بر این نکته آگاه است که آلمان یک مدعی جدی برای قهرمانی است. بازیکنان یواخیم لو عالی کار کردند و بازی منطقی آنها واقعا چشم نواز بود. از طرفی پرتغال هم بدشانسی‌های زیادی داشت و کار اشتباه و ابلهانه‌ای که په په انجام داد باعث شد پرتغال به دست خودش نابود شود.

این بازی تمام شده و آنچه اهمیت دارد این است که آلمان با تمام قدرت راهی مرحله بعد می‌شود، رقبای بزرگ آلمان منتظر رسیدن این تیم نیستند و مسیر خود را در راه قهرمانی طی خواهند کرد، تیم‌هایی مثل فرانسه، هلند و برزیل معطل هیچ رقیبی نمی‌شوند و خود را با قاطعیت در فینال این رقابت‌ها تماشا می‌کنند.

باید مراقب باشیم اتفاقات خارج از حساب و کتاب‌های قبلی رخ ندهد، در چنین شرایطی مساله بسیار حیاتی حفظ ثبات در اردوی تیم ملی است. مواردی چون درگیری ساده دو بازیکن بر سر یک موضوع ساده و پیش پاافتاده، یک مسمومیت غذایی، شعار یک هوادار علیه یک بازیکن، انتشار یک خبر حاشیه‌ساز و از این دست اتفاقات می‌تواند برای تیم ملی آلمان مضر باشد.

اما در این میان اتفاق بسیار مهمی که باید مهار شود، بحران مصدومیت است. هیچ هواداری انتظار نداشت در آستانه بازی‌های مرحله گروهی شاهد آسیب‌دیدگی شواینی باشد. در جریان بازی با پرتغال نیز دست‌کم شش مورد آسیب‌دیدگی سطحی وجود داشت که البته کادر پزشکی وضع همه بازیکنان آسیب‌دیده را مساعد و رو به بهبودی توصیف کرده است. به نظر می‌آید کادر پزشکی تیم لی این روزها وظیفه بسیار خطیری بر دوش دارد و حتی در تمرینات سبک تیم هم باید بابت مصدومیت‌های ساده به بازیکنان هشدار جدی بدهد.

بحران مصدومیت در کمین تیم ملی فوتبال آلمان است و در شرایط حال حاضر جام جهانی، آسیب‌دیدگی یک بازیکن، برهم خوردن همه تاکتیک‌های تعریف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها