تروریستها در حال عقب نشینی هستند

کشف چند گور دسته جمعی داعش در عراق

نیروهای امنیتی عراق به همراه ارتش و نیروهای عشایر کنترل شهر مهم و راهبردی تلعفر در شمال غرب استان نینیوا را کاملا از گروهک داعش پس گرفتند.
کد خبر: ۶۸۵۲۲۰
شهر راهبردی «تلعفر» آزاد شد

پس از آنکه گروهک داعش ادعا کرد که کنترل کامل شهر تلعفر را به دست گرفته است و رسانه‌های مخالف عراق، آن را مرتبا تکرار کردند، امروز اعلام شد که ارتش عراق کنترل کامل این شهر را پس گرفته است.

بنا بر گزارش رسانه‌های عراقی، ارتش عراق به همراه نیروهای وابسته به عشایر عراق امروز سه‌شنبه موفق شدند کنترل کامل این شهر مهم و راهبردی را به دست بگیرند.

روز دوشنبه، یک مقام امنیتی عراق، اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی و ارتش عراق پیشروی چشمگیری در شهرستان «تلعفر» کردند و توانستند 300 فرد مسلح در این شهر را از پای در آورند.

تلعفر شهری در ۷۰ کیلومتری شمال غرب شهر موصل، مرکز استان نینواست که در ۶۰ کیلومتری مرز با سوریه واقع شده است.

پیش از این سرلشگر «ابو الولید» فرمانده نیروهای امنیتی تلعفر اعلام کرده بود که ارتش عراق به مبارزه با داعش ادامه می‌دهد و تلعفر بزودی از عناصر داعش پاکسازی می‌شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
۰
۰
سلام اگر قدرتهای جهانی خودشان دستشان در جنایت داعش در كار نیست ازكشتن كودكان بیگناه و مسلما نان لذت نمی برن چرا داعش وداعشیان راشیمیایی نمیزنند درس عبرت شود تا جای دیگر تكرار نشود انسانهارا سر نبرند تا انها بفهمند سر بریدن مال حیوان است نه مال كود كان 0

نیازمندی ها