معاون امور زنان ریاست جمهوری با اشاره به اعتراضش به عدم حضور زنان در سالن بازی مسابقات والیبال گفت: رئیس جمهور در این باره از من توضیحات بیشتری خواستند و مقرر شد تا بنده و وزیر ورزش و جوانان رایزنی‌هایی نیز در این باره انجام دهیم.
کد خبر: ۶۸۵۱۱۳
دستور روحانی برای حضور بانوان در سالن‌های والیبال

به گزارش جام جم ورزشی، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان درباره اعتراضش به حضور نیافتن بانوان در مسابقات والیبال ایران و برزیل و واکنش هیات دولت به این اعتراض، ضمن بیان مطلب فوق گفت: رئیس جمهور در این باره توضیح خواستند و من به آقای روحانی توضیح دادم قبلا این ممنوعیت برای حضور زنان در ورزشگاه و تماشای مسابقه والیبال وجود نداشته است.

وی افزود: همچنین به ایشان اعلام کردم این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که این ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها به نام این دولت گره بخورد و برخلاف برنامه‌ها و هدف دولت است که به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و جلب رضایت عمومی جوانان است.

معاون امور زنان ریاست جمهوری همچنین خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این باره توضیح بیشتر خواستند و قرار شد من و گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در این باره تعاملاتی داشته باشیم که تدابیر و ساز و کارهایی صورت گیرد که نگرانی افرادی که نگران حضور زنان در ورزشگاه هستند برطرف شود و به ویژه خواسته نسل جوان در مسابقات بین‌المللی محقق شود.

مولاوردی در خصوص احتمال حضور زنان در مسابقات والیبال ایران - ایتالیا و ایران - لهستان، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و به رایزنی‌های‌مان ادامه می‌دهیم.

شهیندخت مولاوردی در فیس بوکش از اعتراضش به عدم حضور زنان برای تماشای مسابقات والیبال در هیات دولت خبر داده بود.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
arash
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
۰
۰
مگه ما عربستانیم كه زناشونو زنده به گور میكردن ما كشوری بزرگ و تاریخی هستیم در این كشور چه مرد چه زن با یك حق برابری باید در كنار تیم ملی صداشونو به سراسر دنیا برسونن ما از نسل پهلوانانیم اگر یه عده ای كه برای زنها حقی قایل نیستند بگذارن و چوب لای چرخ بانوهای ایرانی نزارن مطمن باشند هیچ مشكلی پیش نمیاید والا نمیدونم این اقایون از چی میترسن.در اخر هم یك جمله از توماس..در ادمی هرچیزی را كه از ان بگیری ادمی بیشتر به ان سوق پیدا میكند..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها