وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت خرید شیر خام از دامدار ۱۴۴۰ تومان تعیین شده است که این نرخ در بخش عرضه تغییر می‌کند.
کد خبر: ۶۸۴۹۶۸

هم‌اکنون شیر خام با نرخ 1110 تومان از دامداران خریداری می‌شود و دولت هم یارانه‌ای به مبلغ 190 تومان در اواخر سال به آن اختصاص داد تا در مجموع قیمت شیر خام خریداری شده از دامدار 1300تومان باشد.بااین حال دامداران به همین قیمت نیز بارها اعتراض کرده‌اند. هنوز معلوم نیست افزایش قیمت خرید شیر از دامداران تا چه حد باعث تاثیرگذاری در قیمت لبنیات، آن هم در آستانه ماه مبارک رمضان خواهدشد.وزیرجهاد کشاورزی نیز در این باره سکوت کرده است.

به گزارش فارس، محمود حجتی در هشتمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی در جمع خبرنگاران گفت: نرخ شیر خام در کمیسیون‌های مربوط تعیین شده و مورد تائید سازمان حمایت قرار گرفته است.وی افزود: قیمت خرید شیر از دامدار 1440 تومان تعیین شده است که این نرخ در بخش عرضه تغییر می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تأمین مایحتاج مردم در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ما مسئول تولید و تأمین ذخایر مورد نیاز غذایی مردم کشور هستیم.حجتی اظهار کرد: در مورد تأمین مواد غذایی همچون برنج، مرغ و گوشت قرمز با اطمینان می‌گویم که این محصولات را به اندازه کافی و وافـــی در کشور داریم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها