مدونیانین، هافبک تیم ملی بوسنی پس از بازی در رابطه با شکست تیمش و همچنین عملکرد لیونل مسی گفت: «به مدت یک ساعت او شب آرامی را سپری کرد، اما در لحظه مورد نیاز هنر خودش را به نمایش گذاشت. مهار مسی غیرممکن است. تنها فردی که می‌تواند مسی را مهار کند خود مسی است.
کد خبر: ۶۸۴۸۵۹

امیدوارم او بتواند قهرمان جام جهانی شود. این تنها عنوانی است که مسی به دست نیاورده است. اگر او بتواند قهرمان جهان شود دیگر جای هیچ شکی باقی نمی‌ماند که مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است.»

بوسنی باخت و رکورد زد

تیم ملی آرژانتین در نیمه اول مسابقه مقابل بوسنی در دقیقه 2.08 با گل به خودی سید کلاسیناک، مدافع بوسنی پیش افتاد. این گل به عنوان سریع‌ترین گل به خودی تاریخ جام‌های جهانی ثبت شد. پیش از این گل کارلوس گامارا بازیکن پاراگوئه که در دقیقه 2.46 در جام‌جهانی 2006 آلمان دروازه خودی را باز کرده بود، به عنوان سریع‌ترین گل به خودی شناخته می‌شد.

ابراهیم‌زاده: برابر آرژانتین انگیزه داریم

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم پیکان پس از تماشای بازی آرژانتین و بوسنی نظرات جالبی دارد: «خیلی‌ها پیش از جام‌جهانی می‌گفتند بوسنی تیم ضعیفی است و می‌شود راحت آنها را شکست داد، اما آنها ثابت کردند تیم قدرتمندی هستند و اگر در دقایق ابتدایی به آن صورت گل نمی‌خوردند برای آرژانتین دردسرساز می‌شدند. آرژانتین هم نشان داد به آن صورت نیست که نتوانیم از عهده‌اش برآییم. ما هم برای بازی با آرژانتین انگیزه داریم و بازیکنان ایران منتظر این بازی هستند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها