گوگل همیشه جزو اولین‌ها در استفاده از فناوری‌های مبتنی بر نقشه و مکان‌یابی است. این بار هم برای جام‌جهانی برزیل که بزودی شروع می‌شود، تدارک گسترده‌ای دیده است.
کد خبر: ۶۸۴۴۶۶
تور مجازی گوگل برای جام‌جهانی برزیل

اگر با سرویس استریت ویو گوگل کار کرده باشید می‌دانید که با استفاده از آن می‌توانید تصویر واضح و گویایی از مکان‌های مختلف داشته باشید.

حالا گوگل تصاویر دوازده استادیوم جام‌جهانی برزیل و چند مکان دیدنی و مشهور دیگر را به استریت ویو (Street view) اضافه کرده است تا حتی آنهایی که نمی‌توانند مسابقات را زنده و از درون ورزشگاه‌های برزیل تماشا کنند، به این ورزشگاه‌ها و خیابان‌های اطراف آنها سرک بکشند.

سرویس نقشه گوگل اپلیکیشن موبایل خود را نیز به روز کرده تا اطلاعات محلی شهرهای میزبان مسابقات در اختیار مسافران و کاربران قرار بگیرد. برای دیدن ورزشگاه‌های برزیل به آدرس زیر بروید:

http:‌/‌‌/goo.gl/JRKKT2

گوگل علاوه بر این تور مجازی، یک تقویم ویژه نیز به نام World Cup برای بازی‌های جام‌جهانی آماده کرده که می‌توانید آن را به تقویم این شرکت اضافه کنید.

اگر این تقویم را با امکانات دیگر تقویم گوگل مانند هشدار یا ارسال ایمیل قبل از زمان رویداد ترکیب کنید، مسابقات مورد علاقه خود را از دست نمی‌دهید.(ضمیمه کلیک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها