فرمانده پلیس راه استان همدان:

5 کشته و زخمی بر اثر واژگونی سمند

هنگام تعقیب و گریز

خودروی پلیس واژگون شد + عکس

واژگونی یک دستگاه خودروی سمند متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، دو مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۶۸۴۲۲۱
خودروی پلیس واژگون شد + عکس

بامداد امروز یکشنبه ساعت 01:55 طی تماس از کلانتری مرکزی به سازمان آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو سمند نیروی انتظامی واقع در شهریار، بلوار شهید مداحی،روبروی حصار زیرک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

امدادگران پس از حضور در محل مشاهده کردند، یک دستگاه خودروی سمند متعلق به نیروی انتظامی به علت تعقیب و گریز از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با گاردریل فلزی واژگون شده است.

این حادثه منجر به مصدوم شدن سطحی دو نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری، افرد مصدوم بصورت سرپایی درمان و محل، تحویل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه گردید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
۰
۰
پلیس دنیا با چه ماشینهای دنبال دزدها و خلاف كارها می ره پلیس ایران با سمند و مگان ...... چه موقع می خواهیم به اقتدار برسیم خدا می دونه همین دبی پورشه و لامبورگینی و فراری ماشین پلیس داره ...حالا اینها به كار ...چه تنبهی برای این دوتا پلیس كه ماشین را خراب كردن، در نظر میگیرن ؟؟؟؟

نیازمندی ها