بازیگر سریال «هفت سنگ» از نقشش در این سریال و اینکه در این مجموعه هم با بهنام تشکر نقش یک زوج را بازی می‌کنند ولی نقششان شباهتی به «ساختمان پزشکان» ندارد، صحبت کرد.
کد خبر: ۶۸۴۱۳۲
همبازی شدن بازیگران «ساختمان پزشکان» در سریال «هفت سنگ»

فرناز رهنما از آخرین کار خود در تلویزیون با عنوان «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان که قرار است ماه رمضان و یا بعد از آن از شبکه سوم سیما پخش شود اینگونه سخن گفت: هنوز مشخص نیست که این سریال چه زمانی پخش می‌شود ابتدا قرار بود ماه رمضان پخش شود اما به دلایلی از جمله جام جهانی همچنان زمان پخش قطعی نیست.

وی ادامه داد: البته اگر در ماه مبارک رمضان هم پخش شود فکر نمی‌کنم سریال به مشکل بخورد چون خیالم راحت است که شبکه 3 کنداکتور برنامه را به نحوی می‌چیند که برنامه‌ها دیده شوند. درنهایت امیدوارم که این کار سوخت نشود چون سریال بسیار خوبی است.

رهنما با اشاره به ژانر اجتماعی مجموعه «هفت سنگ» بیان کرد: در این کار ما سه نسل از پدربزرگ، پدر و نوه را می‌بینیم. داستان خوبی دارد و من فکر می‌کنم علیرضا بذرافشان آینده خوبی دارد و درنهایت من امیدوارم این سریال زمانی پخش شود که نتیجه زحمات ما دیده شود.

وی که پیش از این در سریال «ساختمان پزشکان» نقش همسر بهنام تشکر را بازی می‌کرد، گفت: با اینکه در این سریال من و تشکر دوباره زن و شوهر هستیم و شاید بسیاری احتمال دهند که فضای این کار مثل «ساختمان پزشکان» است اما با توجه به متن و نوع کارگردانی فکر می‌کنم بعد از چند قسمت مردم نقش نازنین و نیما افشار را فراموش کرده و الهام و روزبه را می‌بینند.

رهنما درباره جزییات نقش الهام در این کار عنوان کرد: الهام در کار خود دختر موفقی است و در عین حال بشردوست و دلسوز است. این زوج کودکی را به فرزندی قبول می‌کنند و بعد اتفاقاتی در زندگی انها رخ می‌دهد که داستان سریال را شکل می‌دهد. این زن و شوهر نسبت به دیگر خانواده‌هایی که در این سریال هستند سمبلی از زندگی مدرن هستند.

وی افزود: سریال جدیدم با «ساختمان پزشکان» تفاوت‌های زیادی دارد. «ساختمان پزشکان» یک کار فانتزی بود اما در اینجا جنس بازی‌ها هفت سنگی است و من گاهی شباهت‌هایی میان خودم و نقش الهام حس می‌کردم و اینها باعث شد که من این کار را دوست داشته باشم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیرزمین» به احتمال حضور خود در یک اثر نمایشی در آینده اشاره کرد و گفت: من از زمانیکه «ساختمان پزشکان» را بازی کردم پیشنهاد دندان‌گیری نداشتم و حدود 9 ماه طول کشید تا کار «هفت سنگ» را پذیرفتم با این وضعیت فکر می‌کنم کمتر کار کنم و وارد کارهای نمایشی شوم. فکر می‌کنم کار نکردن بهتر از این است که بخواهم هر پیشنهادی را بپذیرم. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها