اولین آلبوم رسمی گروه بمرانی منتشر شد

آلبومی برای کودکان 300 ساله

جام جم نوا: گروه موسیقی بمرانی به همراه نشر چکه نخستین آلبوم موسیقی خود را روانه بازار کردند. آلبومی که به گفته خودشان برای کودکان سه تا ۳۰۰ ساله خواهد بود. این نخستین آلبوم رسمی گروه بمرانی است که پیش از این در فضای مجازی کار خود را از کافه‌ها آغاز کردند و در ادامه در کنار گروه‌های تئاتر قرار گرفتند و هرازگاهی کنسرت‌های خیریه برگزار کردند که از آن جمله کنسرتشان در بازارچه خیریه وحدت است.
کد خبر: ۶۸۴۱۲۰
آلبومی برای کودکان 300 ساله

این آلبوم مانند سایر آثاری که از بمرانی شنیدیم به سبک جز و بلوز است و ترانه‌های آن از مجموعه ترانه بازی انتخاب شده است. مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «اتوبوس قرمز» به میزبانی نشر چکه و گروه موسیقی «بمرانی» برای گروه سنی مخاطبان این آلبوم به صرف بازی، خنده و موسیقی روز جمعه ۲۳ خردادماه در فروشگاه فرهنگ برگزار شد.
در این مراسم چهره‌های آشنایی چون فریدون عموزاده‌خلیلی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و آزاده پورمختار، عروسک‌گردان و صداپیشه‌ عروسکی حضور داشتند.
لیلی رشیدی که اجرای برنامه را برعهده داشت در همان ابتدای مراسم از گروه بمرانی خواست که یکی از آهنگ‌های آلبوم را اجرا کنند. با این‌که فضایِ اندکی در اختیار این گروه بود، آنها آهنگ «دو دو اسکاچی» را اجرا و حضار هم – که هریک با این شعر خاطره داشتند – بمرانی را همراهی کردند. بعد از خواندن چندباره آهنگ، نوبت به کنار رفتن پرده‌ قرمز و رونمایی از آلبوم «اتوبوس قرمز» شد.
بهزاد عمرانی خواننده، گیتار ریتم، مانی مزدکی سازدهنی، جهانیار قربانی گیتار الکتریک،آرش عمرانی پیانو، کیبورد، کیارش عمرانی گیتار باس و آبتین یغماییان درام، کاخُن اعضای گروه بمرانی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها