شایعه ای انتقال دروازه بان استقال به مشهد قوت گرفت

رحمتی به پدیده شاندیز نزدیک تر شد؟

یادداشت احسان لشگری قهرمان کشتی جهان درباره شاگردان کی‌روش

تیم ملی فوتبال نباید از پیش باخته باشد

آرژانتینی‌ها فوتبالیست‌های بزرگی هستند و در این شکی نیست. نیجریه و بوسنی هم همین‌ طور، اما فراموش نکنیم رقبایمان هم مثل ما انسان هستند.
کد خبر: ۶۸۴۰۵۲
تیم ملی فوتبال نباید از پیش باخته باشد

به گزارش جام جم ورزشی، احسان لشگری کشتی گیر تیم ملی کشتی آزاد ایران که سابقه قهرمانی جهان را دارد در یادداشتی از حال و هوای جام جهانی فوتبال و تیم ملی فوتبال کشورمان نوشته است.

او در یادداشت خود آورده: برخلاف فضای القا شده در جامعه، کشتی‌گیران اصلا با فوتبالیست‌ها دشمنی ندارند. خود من با چند نفر از ملی‌پوشان فوتبال رفیقم و موفقیت تیم ملی فوتبال قطعا باعث خوشحالی‌ام می شود. آنها هم نام ایران عزیز را یدک می‌کشند و کامیابی‌شان یعنی شاد شدن دل همه مردم ایران. تیم ملی باید در جام جهانی به فکر حفظ آبروی ملت باشند. البته صعود به جام جهانی به خودی خود کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود، اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که ملی‌پوشان با ارائه نمایش مطلوب در برزیل مردم را خشنود کنند.

رضایت مردم صرفا در گرو کسب پیروزی نیست. قطعا اگر جامعه به این یقین برسد که تیم ملی برای موفقیت، تمام توانش را به کار بسته، فارغ از هر نتیجه‌ای که حاصل شود، از ملی‌پوشان راضی خواهد شد. مردم می‌خواهند از فوتبال لذت ببرند و حالا اگر این لذت با نتایج خوب توام شود، چه بهتر. البته این روزها درباره لزوم بالا نبردن سطح توقعات جامعه می‌شنوم که به نظرم طرح آن به این شکل درست نیست و نباید جامعه به سمتی سوق داده شود که تیم ملی حالت از پیش باخته به خود بگیرد.

آرژانتینی‌ها فوتبالیست‌های بزرگی هستند و در این شکی نیست. نیجریه و بوسنی هم همین‌ طور، اما فراموش نکنیم رقبایمان هم مثل ما انسان هستند. آنها هم دو دست و دو پا دارند، دقیقا مثل ایرانی‌ها؛ بنابراین وقتی ورزشکاران ما در تورنمنت بزرگی به نام جام جهانی شرکت می کنند، به هیچ عنوان نباید از پیش باخته باشند.

کارلوس کرش، مربی خوب و کارنامه‌داری است. درباره مسائل فنی می‌توانم حرف بزنم، اما به لحاظ روحی، خوب روی بچه‌ها کار کرده است. البته فوتبال ورزش گروهی است و برای موفقیت در آن همه سهیم هستیم؛ اتفاقی که امیدوارم در برزیل برایمان رخ بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها