می‌خواهیم به استقلال سال82 برگردیم

اندیشه های تازه امیرقلعه نویی برای آبی ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قصد داریم با اعتماد کردن به بازیکنان جوان به استقلال سال 82 برگردیم.
کد خبر: ۶۸۴۰۲۳
اندیشه های تازه امیرقلعه نویی برای آبی ها

به گزارش جام جم ورزشی، امیر قلعه‌نویی در ابتدای اولین تمرین استقلال برای حضور در لیگ برتر چهاردهم گفت: در ابتدای صحبت‌هایم اعیاد شعبانیه را به همه مردم تبریک می‌گویم. البته قرار بود ما از سه‌شنبه هفته گذشته تمرینات‌مان را شروع کردیم اما به دلیل مشکلاتی که در کمپ ما وجود داشت از امروز تمرینات ما استارت می‌خورد البته این هم از ایراد فوتبال ماست که از ابتدای فصل جمع کردن تیم 10 روز زمان می‌برد اما ما از امروز استارت زدیم و با یاران خوبی که جذب کردیم کار را شروع می کنیم و امیدوارم از اواخر هفته سه سهمیه دیگرمان را بگیریم و تیم تکمیل شود و سپس منتظر ملی‌پوشان باشیم تا با آنها صحبت کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما جوان کردن تیم است تا به استقلال سال 82 برگردیم که به جوان‌ها اعتماد کردیم و نتیجه‌اش را گرفتیم. البته از آقایان فتح‌الله‌زاده و امیری هم تشکر می‌کنم و از بازیکنانی که به هر دلیلی در تیم نیستند بابت زحماتی که کشیدند متشکرم اما امسال ما سال سختی در پیش داریم وامیدوارم بتوانیم پاسخگوی هوادارانمان باشیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال به اردو می‌رود یا خیر، گفت: بین روزهای 17 تا 20 تیر به اردوی 10 روزه می‌رویم.

وی در مورد تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل رحمتی و مبعلی خاطرنشان کرد: من لیستی به باشگاه دادم تا باشگاه با آنها مذاکره کند. البته با رحمتی چند بار صحبت کردم و جلسه داشتم و از این بابت مشکلی وجود ندارد اما مبعلی را ندیدم و من به عنوان مسئول فنی استقلال به مسئولان باشگاه لیست دادم و هر کسی که تمدید کرد در کنار هم هستیم و هر کسی که تمدید نکرد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در باره اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد، گفت: مربی که قول قهرمانی می‌دهد مربی نیست شما بازی شب گذشته هلند و اسپانیا را دیدید و متوجه شدید که فوتبال را نمی‌شود پیش‌بنی کرد اما ما تلاش‌مان را می‌کنیم و تیم را جوان‌تر کردیم اما باید مسابقات شروع شود. من مربی‌ای نیستم که قول قهرمانی بدهم اما تلاشم را می‌کنم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که به عملکرد سال گذشته‌اش چه نمره‌ای می‌دهد، افزود: سال گذشته سال پرفراز و نشیبی بود و ما با اختلاف 3-4 امتیاز قهرمان نشدیم اما مسئول این نتیجه هم من هستم اما امسال نتایج بهتری می‌گیریم و این را بگویم که من عادت ندارم به خودم نمره بدهم و مردم باید به من نمره بدهند.

وی درباره موضوع مهدی پاشازاده برای حضور در استقلال و اینکه آیا حضور این مربی منتفی شده یا نه، اظهار داشت:‌ما دو هفته در این مورد صحبت کردیم و جلسات متعددی هم داشتیم اما باید بگویم که زرینچه و پاشازاده از دوستان من هستند که صاحبان استقلالند و هر دوی اینها از بزرگان فوتبال ما به شمار می‌روند. پاشازاده دو بار در تیم منتخب جهان بازی کرده و سال‌ها در اروپا بوده و استقلال خانه اینهاست که حالا یک روز من هستم اما مهم این است که پیشکوستان در استقلال باشند. من حتی از دو نفر از مشاورانم که بیانی که کاپیتان من در استقلال بوده و دین‌محمدی خواستم که علاوه بر مشورت لباس ورزشی بپوشند و در کنار من باشند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا استقلال دیر تمریناتش را شروع کرده، تصریح کرد: به نظرم دیر استارت نزدیم فکر می‌کنم 6-7 هم به ما کمک می‌کند اما همانطور که گفتم در زمان نقل و انتقالات تیم‌ها دیر جمع می‌شوند و این از ضعف فوتبال است. به طور مثال قاضی وحنیف تازه با ما تمدید کردند. بازیکنانی هم که تازه به ما اضافه شدند از فردا در تمرینات حاضر می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود، گفت: نمی‌دانم چه تیمی قهرمان خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها