هلی کوپترهای جدید ارتش عراق معروف به « ام ای 35» که روز پنجشنبه گذشته به ارتش این کشور تحویل داده شده است به حملات خود به مخفیگاه های تروریست های تکفیری داعش ادامه می دهند.
کد خبر: ۶۸۳۸۱۵
هلی کوپترهای ام آی 35 بلای جان داعش

به گزارش جام جم آنلاین، نیروی هوایی عراق با مشارکت این هلی کوپترهای جدید مکان های تجمع و مواضع تروریست های تکفیری داعش را در علم ، عوجه ، سامرا ، بیجی ، صلاح الدین ، وادی العظیم ، کوههای حمریه در استان دیاله ، فلوجه و صحرای غربی در الانبار منهدم می کنند. در 200 سورتی پرواز این هلی کوپترها 109 دستگاه خودروی مسلح منهدم و حدود 200 تروریست کشته شدند.

از طرف دیگر مرزبانان عراقی نیز موفق شدند 19 دستگاه خودروی مسلح از کاروان تروریستها متشکل از بیش از 40 دستگاه خودروی مسلح را منهدم کنند.

اعضای این کاروان در تلاش بودند از طریق منطقه دملق از سوریه وارد عراق شوند . همه افراد داخل خودروهایی که منهدم شدند به هلاکت رسیدند و بقیه خودروها گریختند.

همچنین نیروهای عراقی و گردانهای «ای داعش ما می آییم» توانستند منطقه ناصریه در تکریت ، محله قدس در موصل ، منطقه تل الورد و مقر لشکر 47 را در کرکوک پاکسازی کنند.

در منطقه زیدان در شمال بغداد نیز فرماندهی عملیات بغداد توانست 17 دستگاه خودروی مسلح را منهدم کند و همه سرنشینان آنها را بکشند . آنها در تلاش بودند به کمربند امنیتی بغداد نزدیک شوند.

همچنین، صباح الفتلاوی، فرمانده عملیات سامرا اعلام کرد: 1.5 میلیون نفر داوطلب از سراسر عراق برای نبرد با داعش در سامرا اعلام آمادگی کردند. (شبکه خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها