کاروان 17 نفری هنرمندان حامی تیم ملی فوتبال وارد برزیل شد.
کد خبر: ۶۸۳۸۰۷
17 بازیگری که برای حمایت تیم ملی وارد برزیل شدند

رضا یزدانی، حسام نواب‌صفوی، پژمان جمشیدی، سیاوش خیرابی، فاطمه گودرزی، مهراب قاسم‌خانی، سید جواد هاشمی، محسن تنابنده، لیندا کیانی، نرگس محمدی، کامران تفتی، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی‌نیا، یوسف طاهریان، بابک اردلان و مهدی پاکدل هنرمندانی هستند که برای حمایت از تیم ملی به برزیل سفر کرده‌اند.

گویا در لحظه آخر، لیلا بلوکات، نسرین مقانلو به این سفر نرفته‌اند و حتی این تغییر هم در لیستی که به خبرنگار ایسنا در برزیل داده شده، اعمال نشده است!

پروژه یار دوازدهم صرفا یک مجموعه مستند 22 قسمتی برای شبکه نمایش خانگی است که در حاشیه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ساخته می‌شود.

سیدجواد هاشمی به عنوان تهیه‌کننده این پروژه در یک نشست خبری گفته بود که «بحث‌هایی صورت گرفت تا گروهی از هنرمندان در کنار تیم اصلی فوتبال به عنوان یار دوازدهم حضور داشته باشند و از نظر تبلیغی ذهن مردم را معطوف به یاری و حمایت از تیم ملی کنند تا انرژی مثبتی برای نتیجه گرفتن تیم فوتبال منتقل شود». البته هیچ وقت مشخص نشد که هنرمندان چگونه قرار است از نظر تبلیغی کاری کنند که انرژی مثبتی به بازیکنان تیم ملی منتقل شود! (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها