ایران صادرکننده گاز شد

سناریوهای جدید صادرات نفت

مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی از افزایش توان عملیاتی صادرات روزانه نفت ایران به 6 میلیون بشکه در روز خبر داد و اعلام کرد: مشتریان خارجی از کیفیت نفت صادراتی ایران رضایت کامل دارد.
کد خبر: ۶۸۳۷۶۱
توان صادرات نفت 6 میلیون بشکه شد

سید پیروز موسوی درباره آخرین وضعیت صادرات نفت ایران از پایانه‌های نفتی در خلیج فارس، گفت: رکورد ورود نفت تولیدی شرکت های بهره برداری نفتی به پایانه خارک شکسته شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه این رکورد نفتی در طول 27 ماه گذشته تاکنون به ثبت رسیده است، تصریح کرد: بر این اساس اقداماتی به منظور جلوگیری از سر ریز شدن نفت در مخازن در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول اظهار داشت: به تناسب مذاکرات هسته‌ای و بین‌المللی ایران و کشورهای 1+5 هم اکنون تدابیر لازم برای افزایش توان صادرات نفت ایران همچون تامین و نوسازی باراندازهای نفتی ایران به سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کیفیت و کمیت نفت خام ایران از سوی همه مشتریان خارجی مورد تائید قرار گرفته است، بیان کرد: هم اکنون توان پذیرش همزمان پنج کشتی نفتکش در پایانه خارک به عنوان بزرگترین ترمینال نفتی ایران در خلیج فارس وجود دارد.

موسوی همچنین از افزایش توان عملیاتی صادرات نفت خام ایران به 6 میلیون بشکه در روز خبر داد و افزود: در کنار نفتکش های ایرانی، نفتکش های ژاپنی هم به صورت منظم در پایانه‌های نفتی ایران در خلیج فارس پهلوگیری و بارگیری نفت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خاطرنشان کرد: نفتکش‌های ژاپنی به صورت منظم نفت ایران را بر اساس قراردادهای فی مابین دو کشور جابه جا می‌کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها