می‌توانیم برای حریفانمان سورپرایز باشیم

تیموریان: ناشناخته بودن سلاح ماست!

آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: ناشناخته بودن تیم ملی شاید سلاح ما مقابل آرژانتین باشد.
کد خبر: ۶۸۳۶۸۳
تیموریان: ناشناخته بودن سلاح ماست!

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ آندرانیک تیموریان در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: تشکر می کنم که اینجا هستید و از تیم ملی حمایت می‌کنید. جام جهانی خیلی حساس است مخصوصا برای ما که تیم ملی جوان تر شده است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و به هدف مان برسیم.

وی در مورد اینکه در جام جهانی 2006 هم حضور داشته و تیم فعلی چه تفاوتی با آن سال دارد، اظهار داشت: از لحاظ شرایط تیمی فکر می کنم تیم ما صمیمی‌تر شده است. 5 بازیکن در اروپا بازی می کنند و قوی تر شده ایم. در جام جهانی 2006 هم تیم خوبی داشتیم و نمی شود این دو تیم را با یکدیگر مقایسه کرد. آن زمان هم بازیکنان خوبی بودند.

هافبک تیم ملی ایران در ادامه افزود: امیدوارم چیزی که می ماند نام خوبی برای تیم ملی ایران باشد و به نام ایران در جام جهانی بماند. این دوره خیلی هم صمیمی شده ایم و به کارمان ادامه می دهیم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها روی ایران حساب نمی‌کنند و این موضوع چقدر می‌تواند به تیم ملی کمک کند، خاطرنشان کرد: چه کسانی این حرف را زدند؟ واقعا تیم ملی امسال را خیلی قوی می بینم درست است شاید نسبت به حریفان ناشناخته‌تر باشیم اما شاید بتوانیم برای آنها سورپرایز داشته باشیم. شاید ناشناخته بودن بازیکنان ما سلاح ما مقابل آرژانتین باشد این مسئله از یک لحاظ خوب است که ما را نمی شناشند و از یک لحاظ شاید بد باشد اما باید پیش برویم و ببینیم چه می شود.

وی در مورد اینکه مهمترین دستاورد جام جهانی 2006 برایش چه بوده که می‌تواند اکنون از آن استفاده کند، اظهار داشت: در جام جهانی آلمان 23 سال داشتم. اولین بازی ما مقابل مکزیک بود و شگفت زده شدیم. تجربه خوبی به دست آوردیم مهم ترین تجربه این بود که دیگر در جام جهانی حق اشتباه نداریم. در 2006 کمی اشتباه کردیم و بازی مکزیک که در اختیارمان بود را از دست دادیم و از گردونه مسابقات کنار رفتیم جام جهانی لیگ داخلی نیست که بخواهیم اشتباهات را تکرار کنیم.

تیموریان در ادامه در مورد اینکه آیا بازیکنی لیاقت حضور در لیگهای‌ اروپایی را دارد. تأکید کرد: ما بازیکنان خوبی داریم مثل جهانبخش، انصاری‌فرد،حاج صفی و بختیار رحمانی که قابلیت این را دارند که در اروپا بازی کنند. امیداورم آنها در جام جهانی بازی کنند و به تیم‌های اروپایی راه پیدا کنند. لیاقت ایران و ایرانی حضور در سطح اول فوتبال اروپا و بازی کردن در آن لیگ های بزرگ است.

هافبک تیم ملی ایران در مورد اینکه گفته می‌شود دوستی خوبی بین او و اشکان دژاگه وجود دارد تصریح کرد: در مورد دوستی من و اشکان باید بگویم که از زمانی که در انگلیس بودم او دوست من است. خوشحالم که او افتخار داد برای ایران بازی کند ما کم و بیش قبل از سفر به تهران باهم ارتباط داشتم 5 سال است که اشکان را می‌شناسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها