کارفرمایی​ که با همدستی برادر همسرش ، کارگر خیاطش را کشته و جسد او را نزدیک رودخانه شور در شهرستان رباط‌کریم دفن کرده بودند، از سوی پلیس آگاهی شهرستان شهریار دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۳۶۵۵
سوءظن جان کارگر را گرفت

به گزارش جام‌جم، بیست و پنجم فروردین امسال زنی با حضور در اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران از گم شدن شوهرش خبر داد.

شاکی گفت: شوهرم خیاط است و روز گذشته خانه را به قصد محل کارش در شهرک اندیشه ترک کرد. او به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است و تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان برای یافتن مرد گمشده آغاز شد، اما تلاش پلیس برای یافتن سرنخی از او بی‌نتیجه ماند و این فرضیه قوت گرفت که ممکن است کشته شده باشد.

تحقیق در این زمینه ادامه یافت و هفته گذشته کارآگاهان جنایی سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد، گمشده از مدتی پیش با کارفرمایش اختلاف داشته و از سوی وی تهدید به مرگ شده است.

در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، مرد کارفرما به دلیل سوءظن به رابطه مرد گمشده با همسرش، قصد اخراج وی را داشته است. با به دست آمدن این اطلاعات، کارفرما و همسر وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و معلوم شد او چند هفته است مانند گذشته در تولیدی محل کارش حضور نمی‌یابد.

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی با بازپرس حسنوند، برای دستگیری این زوج وارد خانه آنها شدند، اما فقط زن جوان در خانه حضور داشت و از شوهرش خبری نبود.

پس از انتقال زن جوان به پلیس آگاهی او در بازجویی ارتباط با مرد گمشده را انکار و ادعا کرد، او را فقط به عنوان یکی از کارکنان شوهرش می‌شنا‌خته و از سرنوشت وی خبر ندارد. شوهرش نیز چند روزی است به خانه نیامده و نمی‌داند کجاست.

در پی اظهارات زن، شوهر وی تحت‌تعقیب قرار گرفت و بیستم خرداد امسال متهم فراری از سوی کارآگاهان شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. با انتقال متهم به پلیس آگاهی غرب استان تهران وی اعتراف کرد: مرد خیاط گم نشده، بلکه وی را با همدستی برادرزنم کشته و جسد او رادفن کردیم.

متهم با اشاره به نحوه جنایت اضافه کرد: از مدتی پیش به رفتار همسرم و مرد خیاط ظنین شده بودم تا این‌که پی بردم این مرد قصد جدایی از همسرش را دارد و علاوه بر آن همسرم نیز از من می‌خواست او را طلاق دهم.

همین موضوع باعث شده بود تصور کنم آن دو قصد ازدواج با هم را دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتم مرد خیاط را بکشم. بنابراین موضوع را با برادر همسرم در میان گذاشته و از او خواستم با من همکاری کند.

عامل جنایت یادآور شد: یک روز پیش از حادثه با برادرزنم نزدیک رودخانه شور شهرستان رباط‌کریم، گودالی را حفر کردیم. روز بعد مرد خیاط را به بهانه این‌که می‌خواهم در یک کارگاه تولیدی دیگر با او مشارکت کنم او را سوار خودرویم کردم. در میانه راه برادرزنم به ما ملحق شد و با ربودن مرد جوان او را به رباط‌کریم بردیم. در این محل دو نفری او را با چاقو کشته و جسد را در گودالی که پیش از این حفر کرده بودیم، دفن کردیم. در پی اظهارات متهم، همدستش به نام امیر نیز تحت‌تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد. او پس ازانتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با دیگر متهم پرونده به همدستی با وی در قتل و دفن جسد اعتراف کرد.

بنابراین، با دستور قضایی بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، کارآگاهان جنایی همراه متهمان پرونده برای کشف جسد به محل اعزام شدند و پس از حفاری بقایای اسکلت بر جای مانده از مقتول را خارج کردند و در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار دادند.

بنا بر این گزارش، با توجه به وقوع جنایت در شهرستان رباط‌کریم، پرونده آنها با عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای این شهر ارسال شد و متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی رباط‌کریم در غرب استان تهران قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها