در دیدار دوم گروه B جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، شیلی توانست مقابل استرالیا به پیروزی برسد. اتفاقی که اولین شکست آسیایی ها را رقم زد.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۴
شیلی از سد استرالیا گذشت/ اولین شکست آسیایی ها

به گزارش جام جم ورزشی، در دیدار دوم گروه B جام جهانی 2014 از ساعت 2 و 30 دقیقه شیلی و استرالیا به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول این دیدار شیلی توسط سانچز و والدیویا در دقایق 12 و 14 به گل رسید و تیم کیهیل توانست در دقیقه 36 یکی از این گل‌ها را جبران کند تا دو تیم با پیروزی دو بر یک شیلی به رختکن بروند.

در نیمه دوم استرالیا برخلاف نیمه اول نمایش بهتری ارائه داد. ضربه سر تیم کیهیل که در دقیقه 53 به گل تبدیل شد از سوی داور به دلیل آفساید مردود شد.

ضربه برشیانو در دقیقه 56 را دروازه‌بان شیلی به زحمت به کرنر فرستاد.

دقیقه 61 ضربه وارگاس درحالی که در حال ورود به دروزاه بود توسط مدافع استرالیا بیرون کشیده شد.

در دقیقه 92 بیئوسیخر توانست با یک شوت از راه دور گل سوم شیلی و تیر خلاص استرالیا را به ثمر برساند.

این مسابقه در نهایت با پیروزی 3 بر یک شیلی به پایان رسید.

در دیدار اول این گروه هلند توانست با برتری 5 بر یک از سد اسپانیا بگذرد و در پایان روز نخست دیدار‌های گروه B در صدر جدول قرار بگیرد. اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی با توجه به شکست سنگینی که مقابل هلند متحمل شد در قعر جدول قرار گرفت. شیلی با این پیروزی در رده دوم قرار گرفت و استرالیا به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
۰
۰
من كه خوشحال می شوم از باخت استرالیا از بسكه بی ادب هستند و در ضمن درست است كه یكی از سهمیه های آسیا را گرفته اند و آسیایی نیستند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
۰
۰
قابل توجه استرالیایی ها كه تیم ایران را مانند یوزپلنگ ایرانی در معرض انقراض می دانستند: آبروی آسیا را بردید لطفا با نام آسیا دیگر در مسابقات شركت نكنید و بهتر است خودتان خودتان را منقرض كنید.

نیازمندی ها