سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از شکست برابر هلند عنوان کرد تیمش باید این شکست را فراموش کند و به فکر دو بازی دیگر خود باشد.
کد خبر: ۶۸۳۶۳۸
واکنش ویسنته دل بوسکه به تحقیر اسپانیا

به گزارش جام جم ورزشی، اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در اولین دیدار خود با نتیجه عجیب 5 بر یک برابر هلند شکست خورد.

ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از شکست تیمش برابر هلند در نشست خبری گفت: باید این شکست را قبول کنیم. نمی‌خواهم توجیهی برای باخت تیمم بیاورم اما اگر سیلوا فرصت طلایی خودش را در نیمه نخست به گل تبدیل می‌کرد، می‌توانستیم با خیال راحت نیمه دوم را شروع کنیم. متاسفانه بدموقعی دروازه‌مان باز شد. در نیمه دوم تیمم بی‌جهت عقب نشست و دروازه‌مان چند بار باز شد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه گفت:‌ همه از این شکست ناراحت و غمگین هستیم. لحظه خیلی تلخی برای همه اسپانیایی‌هاست. در حال حاضر تنها کاری که از دست ما برمی‌آید این است که خیلی سریع‌ خودمان را برای بازی دوم‌مان آماده کنیم.

دل‌بوسکه در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با این شکست از جام جهانی حذف خواهد شد یا خیر گفت: در ورزش نمی‌توان چنین چیزهایی را پیش‌بینی کرد. امیدوار هستیم که بتوانیم در دو دیدار باقی مانده به پیروزی برسیم. در دیدار برابر هلند بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشتند اما این بازی به پایان رسیده و باید آن را فراموش کنیم و به فکر پیروزی در دو دیدار باقی مانده خود باشیم.

اسپانیا در دومین دیدار خود در جام جهانی باید برابر شیلی به میدان برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها