تواضع از نوع سرمربی تیم ملی والیبال ایران

کواچ: برد برزیل را فراموش کنیم

اسلوبودان کواچ گفت: فراموش نکنیم که مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان پیروز شدیم اما از بازیکنانم می‌خواهم که برای بازی بعد این نتیجه را فراموش کنند و با نگاه جدیدی به میدان بروند.
کد خبر: ۶۸۳۵۸۱
کواچ: برد برزیل را فراموش کنیم

به گزارش جام جم ورزشی، اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از پیروزی مقابل برزیل در سومین رویارویی دو تیم در لیگ جهانی والیبال اظهار کرد: از همه رسانه‌ها و تماشاگران تشکر می‌کنم که کمک کردند که بار دیگر پیروز شویم. بازی بسیار سختی داشتیم. امشب برزیل بهتر از هفته گذشته بازی کرد. چون یک بار در برزیل آنها را شکست دادیم، همه گمان می‌کردیم که در تهران بازی راحتی داریم اما دیدید که برزیلی‌ها در خارج از خانه بهتر بازی می‌کنند.

او ادامه داد: انتظارها از تیم ایران بسیار زیاد است. جمعیت هم از تیم ملی تنها پیروزی می‌خواست. من شاهد بودم بازیکنانم در برخی مواقع تنها برای جمعیت بازی و فراموش می‌کنند که کار تیمی انجام دهند. همین موضوع باعث می‌شد که وقتی یک اشتباه داشتند، روحیه آنها به شدت افت کند. اما باید این شرایط را تجربه کنیم. در لیگ جهانی همه بازی‌ها پرفشارند. خوشحالم که برزیل را شکست دادیم.

وی درباره تعویض طلایی عادل غلامی در این بازی گفت: من سرمربی هستم و این حق طبیعی من است که بازیکنان را بر اساس شرایط مسابقه تعویض کنم. در بازی قبلی آرمین تشکری خیلی خوب بازی کرد اما در این بازی عادل غلامی را به میدان فرستادم و به نظرم امشب شب عادل غلامی بود.

وی همچنین با اشاره به احتمال تشدید آسیب‌دیدگی عبدالرضا علیزاده گفت: اگر علیزاده نتواند در بازی بعدی بازی کند، علی مباشری را به جای او به میدان خواهد فرستاد که دریافت‌های خیلی خوبی دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

اسلوبودان کواچ درباره بازی روز یکشنبه گفت: از بازیکنان می‌خواهم که برد ارزشمند خود مقابل برزیل را فراموش نکنند اما عواطف و احساسات خود را کنار بگذارند و با نگاه جدیدی روز یکشنبه برابر برزیل به میدان بروند. ما هم روز یکشنبه برای برد بازی می‌کنیم.

کواچ در پایان در پاسخ به سوالی درباره دلیل خراب شدن سرویس‌های ایران گفت: فراموش نکنیم که برابر تیمی بازی می‌کنیم که سرویس‌هایش 135 کیلومتر سرعت دارد. نباید سرویس‌های ایران را با سرویس‌های برزیل مقایسه کنیم. هر تیمی یک نقطه قوت و یک نقطه ضعف دارد اما نباید نقاط ضعف خود را زیاد بزرگ کنیم. باید تلاش کنیم که در بلندمدت سرویس‌ها را بهتر کنیم. در این بازی هم سعی کردیم که سرویس‌های خطرناکی بزنیم نه این که توپ‌ها را به سادگی رد کنیم تا اینکه برزیل بتواند به راحتی امتیاز بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها