در انتظار گشایش قفل‌های دیگر

سخنان مهتاب کرامتی در حضور روحانی

مهتاب کرامتی خطاب به رییس‌جمهور گفت: «خانه سینما»ی ایران، همان خانه‌ای که شما قفل جفا از آن باز کردید، برای تداوم تدبیر و سرایت امید منتظر گشایش قفل‌های دیگر است تا همدلانه حدیث این ایام را، به زبانی که می‌داند و می‌ماند، روایت کند.
کد خبر: ۶۸۳۴۷۶
سخنان مهتاب کرامتی در حضور روحانی

این بازیگر سینما روز پنج‌شنبه، 22خردادماه، با حضور در جشن «انتظار و امید» که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به مناسبت سالگرد انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در تالار وزارت کشور برگزار شد، متنی را خواند که به این شرح است:

/Media/Image/1393/03/23/635382753112688165.jpg

«یا حفیظ و یا امین

امروز، همه ما با هم، یک سال به نقطه‌ای جلوتر از جایی که در آن بودیم، رسیده‌ایم...

امروز، همه ما با هم، به قامت نهالی که یک سال پیش کاشتیم، نگاه می‌کنیم...

امروز، همه ما با هم، نه شکست دشمن را، که پیروزی خود را، جشن می‌گیریم.

امروز روز نگاه ما به شما...روز نگاه شما به ما ...و روز نگاه همه ما به 360 روز گذشته است...

اکنون در پایان 360 روزی که شما پرچم امید و تدبیر و اعتدال را به اهتزاز درآوردید ... و در پایان 360 شبی که همه ملت، با امید به تحقق آرزوهایش، سر بر بالین گذاشت تا صبح صادق طلوع کند، قرار داریم... و قدر می‌دانیم فاصله‌ای را که با قبل از این 360 روز پیدا کرده‌ایم... و کوتاه آرزو می‌کنیم فاصله‌ای را که تا فردای موعود و حقه خود داریم.

جناب روحانی، امروز هیچ خانه‌ای در ایران‌زمین، از سخن شما خالی نیست...پیر و جوان، فرهیخته و عوام، توانمند و ناتوان، دوست و دشمن، گوش به گفته‌های شما دارند و چشم به آنچه که می‌کنید...تا از هر خرداد تا خرداد بعد، نیازی از نیازهایشان زدوده و امیدی بر امیدهایشان افزوده شود...

شما امید کاشته‌اید تا رضایت درو کنید... و ما نیک می‌دانیم که کارتان سخت است...و البته، مهم و مقدس.

«خانه سینما»ی ایران، همان خانه‌ای که شما قفل جفا از آن باز کردید، برای تدوام تدبیر و سرایت امید (که زیباترین وعده‌های شما به ملت ایران بودند)، منتظر گشایش قفل‌های دیگر است...تا همدلانه حدیث این ایام را، به زبانی که می‌داند و می‌ماند، روایت کند.

در این خرداد شعبانی، ما و شما، با هم، به استقبال دومین سال از عمر دولت امید و اعتدال می‌رویم. پس بیایید با هم آرزو کنیم که انتظار و امید این ملت جز به فرج ختم نشود.

خدا یارتان و معرفت و صبوری ملت همراهتان باشد.» (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها