همه تیم‌ها اول به فکر دفاع هستند

باقری: اول باید مراقب نیجریه باشیم

کریم باقری هشدار می دهد که نیجریه حریف بسیار خطرناک تر از آنچه که تصور می شود برای ملی پوشان ایرانی است.
کد خبر: ۶۸۳۳۷۷
باقری: اول باید مراقب نیجریه باشیم

به گزارش سایت جام جم ورزشی کریم باقری در ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل معتقد است صرف در نظر گرفتن ضعف‌ها یا نقاط قوت تیم ملی صرفا باید انتظار یک نمایش خوب را از ملی‌پوشان داشته باشیم و آنها را با تیم‌های ملی ادوار گذشته مقایسه نکنیم.

** تیم ملی به شدت مراقب بازی اول باشد

وی در ابتدا با بیان اینکه نمی‌توان گفت نیجریه حریف آسان‌تر یا قدرتمندتری برای تیم ملی ایران نسبت به تیم بوسنی است، اظهار کرد: همه مردم و فوتبال دوستان ایرانی انتظار دارند تیم ملی با تمام قوا در جام جهانی 2014 برزیل شرکت کند. معتقدم تیم ایران تنها در صورتی که تمرکز بالایی در زمین داشته باشد شانس کسب امتیاز خواهد داشت. از طرفی تجربه حضور تیم ملی در جام‌های جهانی نشان داده باید به شدت مراقب بازی اول جام باشیم.

** نیجریه حریف دست و پا بسته‌ای برای ایران نیست!

باقری با بیان اینکه نیجریه حریف دست‌وپا بسته‌ای برای ایران نیست! افزود: از الان نمی‌توان گفت نیجریه حریف سخت‌تری برای تیم ماست یا بوسنی چون هر تیم فوق‌العاده قدرتمند هستند و از طرفی تمام تیم‌های راه یافته به جام جهانی به ویژه در بازی‌های اول با تمام قوا وارد زمین می‌شوند. همچنین هر مربی افکار خودش را دارد و کی‌روش هم مربی بزرگ و باتجربه‌ای است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت مناسب‌ترین رویکرد را برای بازی با نیجریه انتخاب کرده و فقط امیدواریم ملی‌پوشان بتوانند تاکتیک مدنظر او را در زمین اجرا کنند.

** همه تیم‌ها در جام جهانی اول به فکر دفاع هستند

کاپیتان اسبق تیم ملی در واکنش به اینکه تیم ملی باید تدافعی در بازی‌های جام جهانی شرکت کند، گفت: فکر نمی‌کنم این تاکتیک تنها مختص به تیم ملی ما باشد. همه تیم‌ها در این بازی‌ها ابتدا سعی می‌کنند گل نخورند و بعد از آن به فکر گلزنی هم خواهند بود. از این رو تیم ما هم همینطور است و معتقدم با این رویکرد وارد مسابقات می‌شود.

** تیم‌ ملی را با تیم جام‌های جهانی قبلی مقایسه نکنیم

باقری که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در جام‌های جهانی 1998 فرانسه و 2006 آلمان را دارد در پاسخ به اینکه ویژگی‌ تیم ملی 2014 نسبت تیم‌های ملی ادوار گذشته چیست، تصریح کرد: تیم ملی در هر دوره شرایط خاص خودش را دارد و به هیچ وجه نمی‌توان وضعیت تیم‌های ملی، توانایی فنی و ویژگی‌هایشان را نسبت به هم بیان کرد. در حال حاضر ما فقط امیدواریم تیم ملی در برزیل عملکرد خوبی داشته باشد.

** تا تیم ملی بازی نکند نمی‌توان گفت چند درصد صعود می‌کنیم

مربی پیشین پرسپولیس در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی نیز خاطرنشان کرد: تا تیم ملی مسابقه‌ای انجام نداده هیچ پیش‌بینی از امکان صعود تیم نمی‌توان داشت. باز هم می‌گویم فقط امیدوارم نمایش خوبی از ملی‌پوشان را شاهد باشیم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها