حمله ادامه دار کروات ها به داور دیدار افتتاحیه

این یک رسوایی بزرگ بود

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران امروز برای دقایقی تحت تاثیر صدای انفجار قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۶۰
انفجار در اطراف تمرینات تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را بعدازظهر امروز و پیش از دیدار افتتاحیه برگزار کردند. تمرین عصر پنجشنبه به وقت محلی (بامداد جمعه به وقت تهران) و برخلاف هوای ابری صبح شهر سائوپائولو، در هوای نسبتا آفتابی و گرمتر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان تمرینات خود را با دویدن و گرم کردن بدون توپ در زمین تمرین کمپ آغاز کردند. از نکات جالب توجه حضور هاشم بیگ زاده در تمرین و گرم کردن با سایر بازیکنان بود. البته بیگ زاده پس از گرم کردن و در زمان انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان به همراه برونو و لوسیانو – مربیان تجزیه و تحلیل بدنی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن با توپ، به زمین اصلی کمپ آمده و تمرینات اختصاصی و تاکتیکی خود را در زمین کوچک و با فوتبال فشرده ادامه دادند.

در تمام طول تمرین تیم ملی و با توجه به شروع مسابقات جام جهانی و اینکه مسابقه افتتاحیه جام جهانی بین تیم های برزیل میزبان و کرواسی در شهر سائوپائولو برگزار می شد، صدای انفجار مواد محترقه در اطراف کمپ و البته تا دور دستها و بخصوص پس از به ثمر رسیدن گل برای برزیل شنیده می شد.

همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، بازیکنان تیم ملی یک نیمه از دیدار تیم های برزیل و کرواسی را در کمپ و نیمه دوم را در هتل محل اقامت و به صورت دسته جمعی و با حضور همه اعضای تیم و کادر فنی تماشا کردند.

پس از اتمام تمرین و بختیار رحمانی و دانیال داوری با رسانه های حاضر و تلویزیون فیفا مصاحبه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها