همزمان با برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه صورت گرفت؛

کمک یک و نیم میلیارد ریالی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند

در آستانه سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج)، رهبر انقلاب با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات یک هزار و پنجاه و دو نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
کد خبر: ۶۸۳۲۳۰
رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در آستانه سالروز میلاد حضرت حجت بن الحسن العسگری(عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات یک هزار و پنجاه و دو(1052) نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در آستانه سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات یک هزار و پنجاه و دو نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی را که در کمیسیون مربوط، واجدِ شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد مورد موافقت امام خامنه‌ای قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
۰
۰
مقام معظم رهبری ! خداوند منان را به احترام میلاد حضرت قائم ( عج ) قسمشان میدهیم كه شما را طول عمر و توام با سلامتی عنایت فرمایند انشاالله - از اردبیل
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها