عابدزاده طلبش را گرفت

600 میلیون تومان برای هیچ!

سرپرست باشگاه پدیده با اعلام این که با سید مهدی رحمتی برای حضور در این تیم مذاکراتی انجام شده است گفت: او از حضور در پدیده بدش نمی‌آید.
کد خبر: ۶۸۲۹۱۵
تایید مذاکره رحمتی با تیم پدیده خراسان

سایت جام جم ورزشی - سید هاشم حسینی درباره آخرین وضعیت جذب بازیکنان جدید به باشگاه پدیده برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: با چند بازیکن خوب و طراز اول لیگ برتر فوتبال ایران مذاکراتی داشته‌ایم، اما نمی‌توانم نامی از آنها ببرم، چرا که سرمربی تیم در حال رایزنی با آنهاست و نتایج آن تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

سرپرست باشگاه پدیده درباره مذاکره با دروازه‌بان استقلال نیز خاطر نشان کرد: با رحمتی و طالب لو مذاکراتی داشته‌ایم، اما حضور آنها در پدیده 100 درصد نیست. در صحبت‌های اولیه که با رحمتی داشتیم، او بدش نمی آید که به پدیده بیاید، چرا که پدیده به اعتقاد من باشگاه بزرگی است و در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر قصد دارد حضور موفقی را تجربه کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه‌ مذاکرات چه خواهد شد.

وی با بیان این که تمرینات تیم فوتبال پدیده به صورت منظم در حال برگزاری است، گفت: از فردا به اردوی کیش می رویم و 10 روزی در آنجا خواهیم بود. بازیکنان خارجی نیز در کیش به ما ملحق می‌شوند و توماس هسلر هم که مربی ما در فصل آینده خواهد بود از روز یکشنبه به اردو ملحق می‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها