جام جم نوا:‌ گروه‌های مطرح موسیقی این هفته با اجراهایی متفاوت به صحنه می‌روند. در این شب‌ها چهره‌های شاخصی مانند امید حاجیلی ، مرتضی پاشایی و... به صحنه می‌روند که در ادامه نگاهی به بعضی از این کنسرت‌ها می‌اندازیم، همچنین اگر قصد دارید به کنسرت بروید و نمی‌دانید به کنسرت چه کسی بروید ما برای شما لیستی را آماده کردیم که در آن برنامه خوانندگان مشخص شده است.
کد خبر: ۶۸۲۷۷۳
کنسرت هایی که در راهند

کنسرت امین رستمی امروز چهارشنبه 21 خرداد در سالن اریکه ایرانیان ساعت 18:45 و 21:45 برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های این کنسرت 30، 40، 50، 60، 70 و 80 هزار تومان است.

رهبری ارکستر این خواننده بر عهده "انوشیروان تربتی" است. در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های این خواننده با عنوان "یاد چشمات" و "شش" برای مخاطبان اجرا می‌شود.

از طرف دیگر کنسرت حمیدرضا خجندی 21 و 22 خرداد ماه سال جاری در کیانپارس اهواز ساعت 21:30 برگزار می‌شود که رهبر ارکستر فؤاد سمندی است.

همچنین امید حاجیلی 21 و 22 خرداد در تالار شهید آوینی بندرعباس به اجرای برنامه می‌پردازد.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "آلگرو" و قطعاتی از جمله دلبر، عاشقتم و... با تنظیم‌هایی متفاوت و ریتمیک برای مخاطبان بندرعباسی اجرا می‌شود.

همچنین در این کنسرت آرش مقدم (درامز)، همایون نصیری (پرکاشن)، دارا دارایی (گیتار باس)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، خشایار حیدری (پیانو)، موموریضا (کیبورد)، حسین شریفی(ترومبون)، سیامک کریم پور(ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، مجید ترکاشوند (ساکسفون) و سینا ذکایی (فلوت) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

همچنین کنسرت سعید مدرس پنجشنبه 22 خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران ساعت 21:30 برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های این کنسرت 40، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 90 و 100 هزار تومان است.

در این کنسرت شروین میرزاپور(گیتار)، بابک ریاحی پور(گیتار باس) و…. از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های قبلی این خواننده اجرا می‌شود و قرار است قطعاتی از آلبوم “ساحل چمخاله” که به تازگی با صدای این خواننده منتشر شده است برای مخاطبان اجرا شود که نام بعضی از قطعات ساحل چمخاله، عاشق که باشی، مثلث برمودا، بارون یکریز، پایان دنیا، تبانی و… است.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری “اکسیر نوین” و به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار خواهد شد.

از طرف دیگر کنسرت مرتضی پاشایی جمعه 23 خرداد ماه سال جاری در سالن ورزشی هلال احمر برازجان (بوشهر) ساعت 17:30 برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های این کنسرت 35، 70، 50 و 60 هزار تومان است.

در این کنسرت‌20 قطعه توسط این خواننده پاپ اجرا می‌شود که نام قطعات دروغ ،میدونی، ستایش، بغض پری می‌فهمم، عشق یعنی لحظه‌های خیلی خاص، بگو قلبت به جزمن دل به کی بست و... است.

همچنین قطعاتی از تک ترک‌هایی که به تازگی توسط مرتضی پاشایی منتشر شده است توسط اعضای گروه برای مخاطبان اجرا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها