ریخت و پاش مالی در باشگاه استقلال آغاز شد

2 میلیارد و 250 میلیون تومان خرج سه بازیکن جدید برای آبی‌ها

امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی و سجاد شهباززاده سه خرید جدید باشگاه استقلال هستند که در مجموع دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان خرج آنها شده است.
کد خبر: ۶۸۲۷۷۱
2 میلیارد و 250 میلیون تومان خرج سه بازیکن جدید برای آبی‌ها

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ این سه خرید جدید استقلال روز گذشته قرارداد خود را با این باشگاه نهایی کردند. اما چقدر پول صرف خرید این سه بازیکن شد؟

بر اساس گزارش ها امید ابراهیمی تنها بازیکنی است که میان این سه مبلغ قرارداد خود را یک جا می گیرد. او 700 میلیون تومان قرارداد بسته است. اما سجاد شهباززاده قیمت بیشتری دارد؛ او قراردادی 800 میلیونی بسته که البته به طور قسطی آن را دریافت می کند.

نفر سوم میلاد فخرالدینی است، او قراردادی 750 میلیونی بسته که به صورت قسطی بسته شده.

در مجموع استقلال برای خرید این سه بازیکن دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان هزینه کرده است. مبلغی که می تواند آغاز ریخت و پاش مالی در این باشگاه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قاسم اهوازی
United States
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
۰
۰
سلام ببخشید میشه بگید كدوم ریخت وپاش؟ اگه استقلال بخوادهمپستیهای اینارو حفظ كنه میدونین چقدر در میاد اندو تنهای پول این سه نفره برای باشگاهی مثل استقلال كه نمیشه بازیكن 300میلیونی گرفت همینكه اسم استقلال و پرسپولیس بیاد رو یه بازیكن قیمتش خود به خود دو برابر میشه. توروخدا نگین هزینه میكنیم همین الهلال هزینش اندازه كل لیگ برترمونه وقتی ما نمیتونیم یه بازیكن تقریبا خوب كشور خودمون رو بخریم چطور توقع داریم توی اسیا جام بیاریم بازهم میگم هزینه باشگاههای ما پیش سایر كشورهای هم سطح خیلی خیلی ناچیزه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها