نقش یوهان کرایف در دومین سه‌گانه بارسلونا در اروپا چیست؟

میراث افسانه هلندی

یوهان کرایف، اسطوره فوتبال هلند که در جام جهانی 1974 ستاره تیم ملی هلند بود برزیل را نه‌تنها بهترین میزبان که مدعی اصلی فتح جام جهانی هم می‌داند. وی به سامبافوت گفت: قطعا تیم ملی برزیل اصلی‌ترین مدعی قهرمانی در جام جهانی است، اما من هرگز نام اسپانیا را فراموش نمی‌کنم.
کد خبر: ۶۸۲۵۷۳
کرایف: میزبانی بهتر از برزیل وجود نداشت

آمار و ارقام و مسائل دیگر با ما حرف می‌زند و می‌گوید برزیل اصلی‌ترین مدعی جام جهانی است و تیم دیگری به اندازه برزیل نمی‌تواند مدعی جام جهانی باشد. آنها بیشترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی دارند. کرایف افزود: قهرمانی برزیل در جام کنفدراسیون‌های سال گذشته نشان داد مثالی برای قدرت برزیل در فوتبال دنیاست. آنها در برابر تماشاگران خودشان قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شدند و حالا در برابر همین تماشاگران قدرت دارند قهرمان جام جهانی هم بشوند.

این اسطوره فوتبال هلند درباره شانس این تیم برای قهرمانی در جام جهانی گفت: هلند تیم جوانی است و به فاصله چند روز به آغاز جام جهانی نمی‌توان بدرستی ارزیابی کرد که آنها استرس دارند یا خیر. هلند کیفیت لازم برای مدعی بودن را دارد، اما فاقد تجربه لازم است. کرایف یادآور شد: اسپانیا برخلاف هلند تجربه بسیار بالایی دارد و در جام جهانی از تجربه خود استفاده خواهد کرد. به نظر من آنها تیم بزرگی هستند که می‌توانند قهرمان جام جهانی شوند. وی خاطرنشان کرد: برزیل بهترین کاندیدا برای قهرمانی در جام جهانی است. آنها در خانه خود بازی می‌کنند و بهترین میزبان هم به شمار می‌روند. واقعا میزبانی بهتر از برزیل وجود نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها