عابدزاده طلبش را گرفت

600 میلیون تومان برای هیچ!

یادداشتی از فرانس بکن بائر

زمان قهرمانی آلمان

برخلاف بسیاری که گروه متشکل از آلمان، آمریکا، غنا و پرتغال را گروه مرگ می‌دانند اعتقاد دارم این گروه، گروه مرگ نیست. در واقع این گروه نه به معنای مطلق قوی است و نه ضعیف.
کد خبر: ۶۸۲۵۷۱
زمان قهرمانی آلمان

اکثر گروه‌های جام جهانی 2014 متعادل هستند، البته غیر از گروهی که ایتالیا، انگلیس، اروگوئه و غنا در آن قرار گرفته‌اند. به نظر من آمریکا برای آلمان حریفی است که در سال‌های اخیر دائما پیشرفت کرده و بازیکنان خوبی هم دارد، اما آنها قوی‌تر از آلمان نیستند، در واقع نمی‌توانند خطرساز باشند. من همین شرایط را برای تیم ملی غنا می‌بینم. در مقایسه با دیگر تیم‌های همگروه آلمان در جام جهانی من پیروزی مقابل غنا را بسیار قابل پیش‌بینی می‌دانم. پرتغال را هم تیمی بیش از اندازه متکی بر کریستیانو رونالدو ارزیابی می‌کنم. البته پرتغال جدی‌ترین حریف ما در این گروه است. آنها نیز تیمی منظم در اختیار دارند، اما هرگز از لحاظ نظم و تاکتیک گروهی به پای آلمان نمی‌رسند. پرتغال تیمی است که بیشتر به استعدادهای فردی بازیکنان خود که رونالدو در صدر آن هست، تکیه دارد. آلمان در چنین گروهی قرار گرفته است.

صددرصد اطمینان دارم آلمان برای جام جهانی برزیل آماده شده است. آلمان تیمی مبتنی بر نظم است و می‌تواند شانس بالایی در جام جهانی داشته باشد. به نظر من قهرمانی آلمان در برزیل بسیار محتمل است، هر چند شرایط آب و هوایی نگران‌کننده به نظر می‌رسد، اما به هر حال زمان قهرمانی آلمان در جام جهانی فرارسیده است. برزیل میزبان است و از نظر بسیاری مدعی اصلی جام جهانی به شمار می‌رود، اما ممکن است همه چیز آن طور که می‌خواهند پیش نرود. آلمان می‌تواند در برزیل قهرمان شود. / ساکرنت

فرانس بکن بائر/ اسطوره فوتبال آلمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها