پس از جدایی قطعی از پرسپولیس؛

محمد نوری: نمی‌توانستم به دایی التماس کنم

هافبک فصل گذشته پرسپولیس گفت که دوست داشت در این تیم بماند اما نمی‌تواند برای ماندن در پرسپولیس التماس کند.
کد خبر: ۶۸۲۵۴۵
محمد نوری: نمی‌توانستم به دایی التماس کنم

هافبک فصل گذشته پرسپولیس گفت که دوست داشت در این تیم بماند اما نمی‌تواند برای ماندن در پرسپولیس التماس کند.

محمد نوری درباره‌ی جدایی خود از پرسپولیس اظهار کرد: من چهار سال در پرسپولیس بازی کردم. 37 گل زدم و بیش از 40 پاس گل دادم. اما به هر حال نظر سرمربی تیم این بود که فصل بعد در این تیم نباشم. مربی گری هم یک موضوع سلیقه‌ای است، شاید یک مربی بازیکنی را بخواهد و شاید هم نه.

او ادامه داد: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم و خیلی دوست داشتم که با توجه به حضورمان در آسیا بار دیگر برای این تیم به میدان بروم. اما نمی‌توانم خودم را تحمیل کنم.

نوری گفت: من چند سال با دایی کار کردم. به هر حال او به گردن من حق دارد اما نمی‌توانم آویزان باشم و التماس کنم که در پرسپولیس بمانم.

هافبک فصل گذشته پرسپولیس درباره‌ی میزان طلب خود از این تیم هم به ایسنا گفت: این موضوع چندان مهم نیست و من با رحیمی هماهنگی های لازم را انجام دادم. او انسان بسیار خوبی است و واقعا به پرسپولیس آمده که کار کند. چهار سال در این تیم بودم با هیچ کس هم دعوا ندارم و خیلی حرفه‌ای از پرسپولیس جدا می‌شوم. الان که خودشان من را نمی‌خواهند باید رضایت نامه‌ی من را هم بدهند.

نوری در پاسخ به این سوال که گفته می شود از استقلال پیشنهاد جدی دارد، گفت: من هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکردم و از همین امروز که جدایی ام از پرسپولیس قطعی شد می‌خواهم به پیشنهادهایم فکر کنم، درباره‌ی هیچ تیمی صحبت نمی‌کنم، تصمیمی را می‌گیرم که برای آینده خودم و رسیدن به تیم ملی مناسب باشد.

او در پایان گفت: می‌خواهم از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که 4-5 سال من را تحمل کردند. هر چه در توان داشتم برای این تیم گذاشتم. بازیکنان بزرگ یک روز می‌آیند و یک روز هم می‌روند. از من بزرگتر هم مثل کریمی و مهدوی کیا از پرسپولیس رفتند. من هم هر چند دوست داشتم بمانم اما این گونه از پرسپولیس رفتم. برای دایی و تیمش در فصل بعد آرزوی موفقیت دارم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها