مهاجم استقلال ماندنی شد

شرط عجیب محمد قاضی برای قلعه نویی!

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: پیشرفتم را مدیون قلعه‌نویی هستم و به استقلال آمدم تا سال خوبی داشته باشم.
کد خبر: ۶۸۲۴۹۲
ابراهیمی: پیشرفتم را مدیون قلعه‌نویی هستم

امید ابراهیمی در خصوص حضورش در استقلال گفت: خوشحالم که به تیم بزرگ استقلال آمدم چرا که پیش از این زیر نظر قلعه‌نویی کار کردم و پیشرفتم را مدیون او هستم. وقتی که پیشنهاد استقلال به من شد به آن فکر کردم و آن را پذیرفتم. حالا به استقلال آمدم تا پیشرفت کنم و بتوانم برای تیمم سال خوبی بسازم.

وی در مورد جدایی‌اش از سپاهان ادامه داد: من در سپاهان نه با کرانچار و نه با مسئولان باشگاه سپاهان مشکلی نداشتم و حتی مسئولان این تیم مرا می‌خواستند اما تصمیمم‌ برای جدایی را گرفته بودم. چرا که قصد داشتم تجربه جدیدی به دست بیاورم اما به هر حال کار کردن با قلعه‌نویی را دوست داشتم و خوشحالم که به تیم بزرگی مثل استقلال آمدم.

ابراهیمی در مورد رقم قراردادش با استقلال هم تاکید کرد: مسائل مالی برایم مهم نیست چرا که همه چیز پول نیست من به دنبال پیشرفت بودم و می‌خواهم جایی بازی کنم که آرامش داشته باشم.

وی در مورد اینکه آیا در استقلال فیکس خواهد بود گفت: کسی نمی‌تواند بگوید که در استقلال فیکس خواهد بود یا نه و هر کس که در تمرینات بهتر باشد قطعا بازی می‌کند اما من می‌خواهم در استقلال مهره موثری باشم.

ابراهیمی در پایان در مورد شماره پیراهنش در استقلال گفت: در باره شماره پیراهن حرفی نزدند و اگر شماره‌ای بدهند می‌گیرم و می‌پوشم اما باید ببینم چه شماره‌هایی در استقلال خالی است.(فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها