بازیکنان تیم ملی صبح دوشنبه زودتر از روزهای قبل و ساعت 7:45 از خواب بیدار شدند و پس از صرف صبحانه در ساعت 8 به سمت استادیوم آداکس که فیفا برای تیم ملی در نظر گرفته بود حرکت کردند.
کد خبر: ۶۸۲۳۲۳
تیم ملی فوتبال ؛از تمرین تا بازار امضا + عکس

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون ، همانطور که در خبرهای قبلی هم اشاره شده بود حضور رسانه ها و هواداران تیم ها در استادیوم و کمپ اختصاصی تیم ها برای 15 دقیقه ابتدایی آزاد است و پس از آن تیم ها پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد. به همین دلیل فیفا برای هر یک از تیم ها یک روز را در نظر گرفته که در آن روز مشخص حضور در تمرین برای همه رسانه ها و هواداران تیم ها آزاد اعلام خواهد شد و رسانه ها می توانند به صورت کامل این تمرین را پوشش دهند و هواداران می توانند با حضور در استادیوم به تشویق تیم مورد علاقه خود و گرفتن عکس و امضا از بازیکنان تیم های مختلف ملی اقدام کنند.
برهمین اساس بازیکنان تیم ملی در استادیوم آداکس حاضر شدند و پس از گرم کردن به انجام تمرینات سبک و شاداب خود که مهمترین بخش آن تنیس فوتبال بود پرداختند. از نکات جالب توجه تمرین تنیس فوتبال امروز حضور کروش در تمرین و بازی با بازیکنان تیم ملی بود.
پس از پایان تمرین بازیکنان به سمت هواداران برزیلی که برای تشویق تیم ملی آمده بودند رفته و ضمن گرفتن عکس یادگاری با آنها، عکس های خود را در قالب برچسب های جام جهانی امضا کردند.
- طی مسیر این استادیوم تا هتل محل اقامت ملی پوشان حدود دو ساعت و سی دقیقه در ترافیک صبحگاهی سائوپائولو به طول انجامید. البته لازم به ذکر است مدت زمان فوق الذکر ضمن حضور اسکورت و عوامل امنیتی تیم ملی ایران و بازکردن مسیر بوده است.
- حدود 50 نفر از هواداران برزیلی فوتبال ایران به همراه 20 کودک برزیلی به استادیوم آمده بودند و ضمن تشویق بازیکنان تیم ملی در فضایی شاداب و بالا آوردن پرچم ایران در جام جهانی که برروی آن نوشته شده بود "به برزیل و گارالیوس خوش آمدید" و گفتن "شیر ایران" تیم ملی ایران را تشویق کردند.
- پس از اتمام تمرینات، علیرضا جهانبخش و مهرداد پولادی با تلویزیون فیفا گفتگو کردند.
- علیرضا جهانبخش علاوه بر مصاحبه با تلویزیون فیفا با خبرنگاران حاضر در محل تمرینات نیز گفتگو کرد.
- پس از اتمام تمرینات بازیکنان تیم ملی به فروشگاه بزرگی در نزدیکی این استادیوم رفته و حدود 4 ساعت را به استراحت و خرید پرداختند.
- مسئولین امنیتی تیم ملی در تمام طول مدت حضور بازیکنان در این فروشگاه به همراه تیم بوده و با دقت تمام همه جوانب را زیر نظر داشتند و هیچ کدام از عوامل فنی تیم ملی و بازیکنان اجازه خروج از فروشگاه را نداشتند.
- بازیکنان تیم ملی پس از اتمام خرید راس ساعت 16:30 به سمت هتل بازگشتند و با توجه به اعتراض ایران نسبت به ترافیک صبحگاهی و زمان بسیار طولانی انتقال به استادیوم آداکس، با اسکورت ویژه تیم ملی را به هتل بازگرداندند و زمان بازگشت حدود یک ساعت به طول انجامید!

























newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عشق فوتبال
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
سلام. ممنون از این گزارش. چند چیز واسم روشن شد.
اول داشتن نظم در كارهای فیفا.
دوم اینكه میگفتن دور تیم های ملی سه حلقه حفاظتی هستش و هواداران نمی تونن با بازیكنا ارتباط داشته باشن ، مثل اینكه كاملا هم درست نیست بقول آقای داداكان كه در برنامه صبح شبكه یك بود یا دو نمیدونم گفت.
سوم پس این همه برای هر نفر هزینه شد ، بقول آقای داداكان چهل میلیون ، كه 200 یا 300 نفر برای تشویق تیم ملی برن كجان؟؟!! تا به بچه های تیم ملی روحیه بدن!!! آیا واقعا رفتن یا مشغول دیدن آثار باستانی و خریدند؟!
چهارم جای منم خالی فقط واسه اینكه تا تیم اونجاست حسابی با بروبچه ها و مردم برزیلو و تماشاچیا و خبرنگارا و تلویزیون و عكاسا و خلاصه انواع خوراكیا و فروشگاهای جور واجور خرید و تو چش مردم دنیا باشی و همه ازت حرف بزنند حتی اگه تیمت رده بالا نباشه ، از ته دل میگم ها واقعا با حاله.
پنجم آخرشم موقع برگشتن بهت كلی پول بِدن ، كه پول خریدات در بیاد و مردمم با سلام و صلوات ازت استقبال كنند. اوخ چه كیفی داره !!
ششم تا آخر عمرتم هم خودت پزشو میدی و هم بقیه هی ازت تعریف كنن ، به به.
خلاصه واسه خودت كسی میشی ، سری تو سرا در میاری، اوخ جونوم.
حالا كه ما نمی تونیم بریم حسودی نمیكنیم ولی امیدواریم بروبچ تیم ملی گل بكارن و دست گل به آب ندن .
ما ناراحت نیستیم خدا یه جوری برای بقیه مردم كه تواین ماجراها نیستن جبران میكنه. الخیر و ماوقع .
چیزی بدی ننوشتم ها ، همه اونایی كه گفته بودی موقع نوشتن رعایت كردم اگه راست میگی حذفش نكن جون هركی دوست داری ها ؟؟!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها