روند تیم ملی والیبال رو به رشد است

محمودی: با حمایت مردم بهترین نتایج را می‌گیریم

حمایت مردم اعتماد به نفس والیبال را بالا می‌برد

محمد موسوی: هر روز بهتر و بهتر می‌شویم

محمد موسوی با اشاره به شرایط مناسب کنونی تیم ملی والیبال گفت: هم‌اکنون تیم ملی در شرایط ایده‌آلی قرار گرفته و روز به روز بهتر می‌شود و انشالله با حمایت هواداران نتایج لازم را کسب خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۸۲۱۴۹
محمد موسوی: هر روز بهتر و بهتر می‌شویم

تیم ملی والیبال ایران بعد از یک پیروزی بزرگ برابر برزیل به کشور بازگشت و حالا باید خود را برای دو رقابت خانگی برابر این حریف آماده کند. والیبالیست‌های ایران که بعد از دو شکست برابر ایتالیا یک شکست نزدیک برابر برزیل را تجربه کردند در چهارمین مسابقه خود برابر برزیل به برد قاطع سه بر صفر رسیدند و قدرتنمایی کردند. والیبالیست‌ها بامداد امروز به ایران بازگشتند و با استقبال گرم مسوولان و والیبال دوستان روبه رو شدند.

محمد موسوی که یکی از ستاره‌های ایران در مسابقات بود که نامش در پشت پیراهنش در شبکه های اجتماعی حاشیه ساز بود. او با دفاع‌ها و آبشارهای سرعتی‌اش کار را بر برزیل سخت می‌کرد پس از بازگشت به ایران در گفت و گویی با خبرنگار SBF از سطح بالای رقابت‌ها و عملکرد درخشان ملی‌پوشان گفت. او تاکید کرد که والیبالیست‌ها با جان و دل برابر برزیل بازی کردند و نتیجه زحمتشان را گرفتند.

*یک پیروزی شیرین و البته دشوار بعد از سه شکست. رقابت با برزیل چطور بود؟

خدا را شکر که توانستیم با عملکرد خوب تیمی به این نتیجه برسیم و دل مردم را شاد کنیم. واقعا رقابت دشواری بود و با اینکه از برزیل پیش بودیم فشار کارمان بالا بود چون می دانستیم برزیل هر لحظه می‌تواند ما را غافلگیر کند. با این حال همه بازیکنان خوب کار کردند و با راهنمایی کادرفنی توانستیم در مسابقه دوم برنده شویم و سه امتیاز کسب کنیم. بالاخره ما تغییراتی داشتیم و باید با گذر زمان به هماهنگی می‌رسیدیم. در ابتدای کارمان کمی نوسان داشتیم اما اندک اندک تیم شکل خود را بدست آورد و توانست در دومین دیدار برابر برزیل با قدرت برنده شویم.

*بعد از برد برابر برزیل گفته‌بودید هنوز اول راه است. با توجه به این نکته ادامه کار را چطور می‌بینید؟

بله هنوز اول راه هستیم و باید در ادامه بازی‌هایمان نیز امتیاز کسب کنیم. ما از برزیل چهار امتیاز گرفتیم و حالا باید درخانه به مصاف این تیم برویم. در بازی‌های خانگی می‌توانیم مشخص کنیم که صعود خواهیم کرد یا نه. برزیل با قدرت و برای جبران به ایران می‌آید و انگیزه بالایی دارد. باید با هوشیاری و تمرکز بالا به مصاف این تیم برویم تا انشالله حداکثر امتیاز را کسب کنیم تا خیالامان نیز راحت شود. کارمان دشوار است و می‌دانیم حریفان چقدر قدرتمند هستند اما توانایی و غیرت بازیکنان ایران تنها به دنبال برد است.

خانواده بزرگ ورزش

*در ایران حمایت والیبال دوستان نیز همراه شماست. این موضوع چقدر می‌تواند برایتان موثر باشد؟

تاثیر بسیار زیاد و مثبت خواهد بود. ایران بهترین تماشاگران جهان را دارد و در هر شرایط از ما حمایت می‌کنند. وقتی درایران بازی می‌کنیم اعتماد به نفسمان بالا می‌رود چرا که همیشه هوادارانی داریم که با جان و دل از ما حمایت می‌کنند. حمایت‌های آن‌ها روحیه تیم را بالا می‌برد. هم‌اکنون که ایران نیز با تغییراتی همراه بوده مطمئنا باید حمایت‌ها بیشتر شود. مربی جدید هم زمانی که حمایت را ببیند با قدرت و خیالی آسوده کارش را ادامه می‌دهد. شک نکنید والیبال ایران با این حمایت‌ها رشد چشمگیری خواهد داشت. امیدوارم بتوانیم همانند گذشته در خانه دل مردم را شاد کنیم و هواداران از عملکردمان راضی باشند.

*شرایط کنونی تیم چطور است؟

خدا را شکر شرایط تیم ملی مناسب است و حالا بازیکنان هم از نظر فنی به سطح ایده‌آلی رسیده‌اند و هم از نظر روانی رشد کرده‌اند. اعتماد به نفس تیم بالا است و مطئنا در ادامه راه عملکردمان نیز بهتر می‌شود. به هر حال نقاط ضعفی داریم که آنها را برطرف می‌کنیم تا انشالله در ادامه رقابت‌هایمان بتوانیم بهتر و بهتر کار کنیم و نتیجه لازم را بدست بیاوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها