حضور 3 بازیکن در استقلال قطعی شده

قلعه‌نویی: از حنیف دلخورم

سرمربی استقلال می‌گوید کار جذب سه بازیکن قطعی شده و سه بازیکن دیگر در آستانه آبی پوش شدن هستند.
کد خبر: ۶۸۲۱۲۰
قلعه‌نویی: از حنیف دلخورم

امیر قلعه‌نویی پس از جلسه با بهرام افشارزاده گفت: جلسات ما همیشه با آقای افشارزاده مثبت بوده و امروز هم جلسه خوبی داشتیم. جمع‌بندی لازم را کردیم و آقای پورحیدری به عنوان بزرگ‌تر نیز جمع در حاضر بودند. تصمیمات لازم گرفته شد و حساب های باشگاه هم خدا را شکر باز شده است. ان‌شاءالله آرام‌آرام تیم شکل می‌گیرد و می‌دانید که به دلیل مشکلات کمپ حجازی تمرینات عقب افتاده است. ان‌شاءالله تمریناتمان را آغاز می‌کنیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا درست است که فردا استقلال بازیکنان جذب شده‌اش را اعلام می‌کند، اظهار کرد: ببینید ما سه بازیکن قطعی جذب ‌کرده‌ایم و کار سه بازیکن را هم تقریبا تمام ‌کرده‌ایم. آنهایی که کارشان قطعی شده است را آقای افشارزاده در نظر دارند طی مراسمی اسامی‌شان را اعلام کنند، اما زمان آن را من نمی‌دانم و بهتر است ایشان پاسخگو باشند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت دستیارانش در استقلال چه شد؟ اظهار کرد: من از لفظ "همکار" استفاده می‌کنم. ما صحبت‌های لازم را امروز با آقای افشارزاده انجام دادیم و به جمع بندی هم رسیدیم. ان‌شاءالله افراد قطعی شوند نامشان را اعلام می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد تا زمانی که مطالباتش را نگیرد با استقلالی‌ها قراردادی امضا نمی‌کند؟ گفت: من به استقلال بدهکارم. افتخارم این است که در خدمت مردم باشم و حرفم حرف است. من با آقای افشارزاده قول داده‌ام و در استقلال می‌مانم.

او در پاسخ به این سوال که عمران زاده با تیم تراکتورسازی مذاکراتی داشته است، گفت: او بازیکن آزاد است و می تواند با دیگر تیم‌ها مذاکره کند، هر چند من از این بابت از حنیف دلخورم .

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا از روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال راضی است یا خیر، افزود: من راضی هستم و آقای نظری جویباری تمام تلاششان را برای موفقیت تیم به کار بسته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
امیرخان چشم و امید هواداران اول خدا بعد هم به شماست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها