احسان داداش اوغلی درگذشت و مدیران ٢ دبیرستان شهرستان خلخال عزل شدند

مرگ نخبه ١٣ ساله در دعوای بچگانه [عکس]

با اقدام ماموران انتظامی خلخال استان اردبیل مردی که از روی علاقه و انتقامگیری دست به آدمربایی زده بود، دستگیر و دختر ربوده شده آزاد شد.
کد خبر: ۶۸۲۰۰۹
مرد جوان دختر مورد علاقه‌اش را ربود

جام جم سرا: سرهنگ بهمنی گفت: مردی ۲۸ ساله با مراجعه به اکیپ گشت پلیس در خلخال گزارش از ربوده شدن برادر زاده اش از شهر ری توسط مردی ۲۱ ساله را ارائه داد.
وی افزود: این مرد در گزارش خود به ماموران گفت که خواهر زاده ام در تماس کوتاهی با من موضوع ربوده شدن را مطرح کرد و گفت در یک واحد مرغداری در خلخال زندانی شده است.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال ادامه داد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن محل نگهداری دختر ربوده شده را شناسایی و در عملیاتی ویژه آدم ربا را دستگیر و دختر جوان ربوده شده را نجات می دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده هدف از آدم ربایی را علاقه شدید به دختر جوان و عدم موافقت والدین وی با ازدواج آنان اعلام کرد و گفت که به خاطر انتقامجویی تصمیم گرفتم وی را ربوده و به منطقه ای دور انتقال دهم که در این کار هم موفق شدم ولی با اقدام پلیس نتوانستم نقشه ام را به طور کامل عملی کنم.

Share

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرجان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
جدا این آقا خسته نباشه مگه عصر حجر كه بری دختر رویاهات بدزدی ببری بعد تو كوه زندگی كنی !!! یكی باید این بنده خدارو آگاه میكرد چیزی تواین مملكت زیاده دختر مجرد به خانواده میگفت حتما براش پیدامیكردن در ضمن میتونست بررسی كنه ببینه شرایط اون خانواده چی سعی میكرد اونهارو راضی كنه واقعا كه آموزش وپرورش چی به بچه ها تو مدرسه یاد میده ...واقعا جای تاسف داره .

نیازمندی ها